jjohannahuisman

Direktlänk till inlägg 30 juli 2011

vill ha ett svar, så berätta

Av Johanna Huisman - 30 juli 2011 01:17

förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen.. men jag har helt enkelt inte orkat blogga.. men jag kan ju ta och berätta lite om vad jag har gjort. jaa, i tisdags tror jag det va, så va jag, mamma, jennifer, håkan, camilla, madde, emelie och anton (emelies hund) ute och åkte gummibåt efter lögdeälven! supertrevligt, och mycket mysigt! och när vi komme hem, så ville jennifer att vi skulle måla naglarna och de gjorde vi. sen på onsdagskväll komme elin hem till mej, vi gjorde inte så mycke, typ kollade på tarzan, eller aa jag gjorde iaf de, och hon höll på pillra me hennes mobil. sen igår, så gjorde jag definitift INGENTING! förutom att jag bakade muffins å städade lite i köket;p sen på kvällen såg jag och jennifer på sagan om ringen 1, hon tyckte den va ganska lång, 3 timmar, men dom andra 2 är längre;p 2an - 3½ timme och 3an - 4 timmar. men dom är otroligt bra! sen idag har jag, när jag vaknat, sett på tarzan 2, sen spelade jag och jennifer sims i flera timmar, och det blev heelt awesome! och sen skulle vi dra och kolla på ett hus, som vi typ ska köpa, och så stängde hon av, och glömde spara!!! -.- scroo her.. inte världens gladaste efter de.. nä. haha och sen nu ikväll, har jag typ "designat" hur jag ska ha mitt rum om vi ska flytta till de där huset, och sen ritat en SNYGG gris!! och typ grillat på den mysiga lilla grillplatsen vi har gjort ute på gården. aja, det vart ett hyfsat långt inlägg.. vet inte om jag kommer blogga något imorgon, ska in te rundvik och vara men ninni, så då vet ni varför jag inte skriver något, ifall att jag inte gör de;p haha och sen bjuder jag på några bilder, och sen ska jag sova.. GODNATT och hejdå

         

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Huisman - 11 december 2014 22:30


Såg på en blogg att hon hade kollat hennes spotify användande år 2014 och blev lite sugen på att kolla det själv. Jag har alltså lyssnat på spotify i 71329 minuter av år 2014, det är 1189 timmar, alltså ungefär 14% av mitt år har gått till att lyssna...

Av Johanna Huisman - 8 november 2014 15:11

Gårdagen spenderades i Sävar med några fina människor från klassen för att fira Sanna som äntligen fyllt 18 bast! Riktigt trevligt! Käkade ute, badade badtunna, snackade skit, dansade och hade de ba bra! ...

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards