jjohannahuisman

Alla inlägg under juli 2011

Av Johanna Huisman - 22 juli 2011 17:42

tänkte testa att ha en liten frågestund nu här på bloggen, och jag ska väll försöka att ge svar på alla era frågor, så det är bara att ni frågar på! 

och jag har inte bestämmt när jag ska avsluta den än, så de får vi se.

 

Av Johanna Huisman - 22 juli 2011 17:36

du är världens sötaste, oavsett vad som händer står jag fast vid din sida!

Av Johanna Huisman - 22 juli 2011 17:28

ja som rubriken lyder, så har jag vart på nordmalingsmarknaden idag! va där med mina underbara rundviks brudar! ninni elin cecilia och stina! köpte en ring, munkar såklart, en dricka och kebabtallrik. det har varit riktigt varmt idag, nästan så att man ångrar sej att man inte har varit och bada;p efter marknaden följde jag mamma, håkan, christoffer och håkan för att kolla på ett hus, riktigt fint. hyfsat sugen på att flytta in till de, men vi ser väll om vi får lån från banken. 

sen ikväll har jag inte planerat något, så vi ser väll vad som händer! 


   

Av Johanna Huisman - 22 juli 2011 17:06

jag har väll varit på många ställen.. men bästa stället är nog hemavan, älskar att vara där! så otroligt härligt där! 

 

Av Johanna Huisman - 20 juli 2011 21:03

ja nu var det ett tag sen jag skrev ett "vanligt" inlägg.. men jag har inte haft så mke å berätta.. aja, idag har jag vart ute med båten och vart och sett 9ornas estetföreställning grease för 3 gången.

på fredag och lördag är de nordmalingsmarknade, SUPER! 

asså aa jag har verkligen inte mke å berätta. så ni får ett kort inlägg och ännu ett foto på mej..

 

Av Johanna Huisman - 19 juli 2011 12:55


gammla bilder, men dock på jag och några vänner!! SNYGGA

   jenny, jag, clown, lucas, pontus   ninni, cecilia, stina, jag

Av Johanna Huisman - 17 juli 2011 21:19

jadu.. jag vet inte riktigt.. kan som inte komma på något speciellt iallafall..

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards