jjohannahuisman

Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Johanna Huisman - 30 oktober 2011 22:43

Har nyss sett klart "The smurfs". den rekomenderas verkligen! så sjukt söt film ♥

 

Av Johanna Huisman - 30 oktober 2011 20:26

ska snart gå ner och kolla på smurfarna med robin och pappa! skönt slut på veckan.

 

gammal bild

Av Johanna Huisman - 30 oktober 2011 19:41

allt som har med vintern och göra, gör mej glad! snön, kylan, åka snowboard, julen, nyår och ja.. ALLT! 

 

jag älskar att både köra och åka båt! det är så grymt härligt att vara ute på vattnet!





 

något annat som gör mej glad är min knasiga klass! helt jävla underbart!


 

min släkt och mina vänner är också något som gör mej väldigt glad, skulle inte klara mej utan dom!


  

   

Av Johanna Huisman - 30 oktober 2011 19:38

 

kan kan jag väl. men om jag vill ? he e en anne sak !

Av Johanna Huisman - 30 oktober 2011 17:54




måste va med dej snart babe!!

     

Av Johanna Huisman - 30 oktober 2011 16:55

nu var det ett tag sen, men jag kan då iallafall ta och berätta vad som har hänt de senaste dagarna.

Fredags var det sista dagen innan lovet, och jag kan då knappast säga att det var en normal skoldag;o vi började med en lektion från 08.10-9.00 och sen hade vi inga lektioner fram till 13.20 kul med 4 timmar och 20 minuters hål.. Men efter skolan var jag med underbaraste linn! klockan 7 åkte vi in till övik och bowlade med ug. efter bowlingen följde linn mej hem och sov över till lördag.

Lördag, på morgonen for vi till nordmaling, oasen, och kollade på första och andra delen av talangjakten. på första delen sjöng jennifer, celina och lisa Rolling in the deep. dom var jätte duktiga, men tyvärr så kom dom inte vidare till finalen. efter de for jag hem till rundvik, duchade, åt och gjorde mej iordning. sen drog jag in te nord igen, jag och linn chillade på ug och var med på massa tävlingar! vann dock bara på en tävling, då var vi i grupp: jag, linn, tobbe, jocke och linnea tror jag att vi va. sjukt kul. kommer kanske ut bilder senare därifrån. efter ug for vi hem till mamma. vi satt och lyssnade på julmusik och flummade oss allmänt mycket som vanligt.

och sen idag har vi varit och kollat på tredje delen av talangjakten och finalen. stort grattis till Ingela Oskarsson. ikväll ska jag fara tillbaka till rundvik, städa och packa. sen imorgon på dagen far jag till mamma. och påkvällen blir det å fara på tjejkvällen med linnbabe. just nu sitter jag och lyssnar på musik och ska väll snart ta och käka middag.


BOWLINGEN.

               
TALLANGJAKT - JENNIFER, CELINA OCH LISA
                 

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards