jjohannahuisman

Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Johanna Huisman - 31 oktober 2011 23:43

Det finns väldigt många personer som betyder så sjukt mycket för mej. skulle ta timtal å rabbla upp alla! men, som det står så får jag bara välja en person, vilket får förbli min älskade bror Robin. han betyder grymt mycket för mej, och kan alltid få en på bra humör, men givetvis kan han också göra mej irreterad, precis som bröder är till för!

   

älskar dej bror!

Av Johanna Huisman - 31 oktober 2011 23:34

var ju som sagt på tjejkvällen ikväll. Det var väll kul, min älskade babe vann å få fixa naglarna. vann dock ingenting själv, men jag klarar mej nog ändå! Just nu sitter jag och funderar på om jag ska gå och lägga mej eller om jag ska plugga till moppeprovet som jag för övrigt ska skriva på torsdag. fast håller typ på somna just nu, så det vore väll kanske smartare om jag går å lägg me. 

imorgon är det filmnatt på oasen från 21.00 till 07.00, så det lär ju inte bli någon uppdatering under kvällen iaf. just so you know.

 

heta..

Av Johanna Huisman - 31 oktober 2011 17:57

hej. jag är med linn. nu ska vi fara. till tjejkvällen. ha en trevlig kväll. hejdå. 

 

Av Johanna Huisman - 31 oktober 2011 15:09

fuuck. min bärbara hp har blivit cp-.- man kan starta den, men inte komma in på själva datorn. det står bara att det är nå jävla systemfel osv. fan va damp jag får -.-'

Av Johanna Huisman - 31 oktober 2011 14:14

                                                 

Av Johanna Huisman - 31 oktober 2011 10:35

gu si härligt att kunna vakna en måndag morgon och bara kunna somna om! dock så hade jag glömmt stänga av larmet på mobilen, smidigt jag vet. om en stund ska jag börja städa och packa, för att senare idag, ska jag fara till mamma. och ikväll ska jag och linnbabe fara på tjejkvällen och chilla. så det blir nog trevligt. 

några bilder sen förra årets tjejkväll.

                   

Av Johanna Huisman - 31 oktober 2011 00:13

och med denna bild säger jag godnatt!

 

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards