jjohannahuisman

Alla inlägg under oktober 2011

O

Av Johanna Huisman - 27 oktober 2011 21:15

hej.

N

Av Johanna Huisman - 27 oktober 2011 21:00

hej

Av Johanna Huisman - 27 oktober 2011 20:45

Kvällen har tillbringats med Linn Eriksson och har bestått av SKRATT SKRATT SKRATT och åter SKRATT! jadu, man börjar ju få sina små uppfattningar om dej nu LINN! :] och har även fått reda på det mesta i det området. haha, vet att ni vill veta, men tyvärr, det är någon som bara jag och linn får veta! MOAHAHAHA. men trots alla knasigheter så har kvällen helt enkelt ägt! 

 

Av Johanna Huisman - 27 oktober 2011 15:56


hej. nu är jag med linn. hon skrattade nyss. hejdå.  

het

Av Johanna Huisman - 26 oktober 2011 21:57

hade tänkt börja med en nån här 30dagars grej, skriver Dag 1 i ett annat inlägg. kommer försöka att skriva varje dag, men det kan ju hända att man missar en dag.


Dag 01 - En blogg jag läser varje dag.

Dag 02 - En nytagen bild.

Dag 03 - Fem bilder som gör mig glad.

Dag 04 - En person som betyder mycket för mig.

Dag 05 - Tre webbsidor som jag ofta är inne på.

Dag 06 - Tio sanningar om mig.

Dag 07 - Någon jag saknar.

Dag 08 - Två saker jag längtar efter.

Dag 09 - Fem bilder från ett minne 2010.

Dag 10 - Två saker jag inte skulle klara mig utan.

Dag 11 - En bild som är från när jag var liten.

Dag 12 - Tio saker jag gillar att göra.

Dag 13 - En sak jag önskar jag fick uppleva igen.

Dag 14 - En bild som gör mig arg/ledsen.

Dag 15 - En bild jag har tagit som betyder något.

Dag 16 - En bild som är över ett år gammal.

Dag 17 - En bild på dig själv som du är nöjd med.

Dag 18 - En bild som inte är tagen i staden jag bor.

Dag 19 - En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna.

Dag 20 - Tre filmer jag sett och gillat.

Dag 21 - Tre saker som finns i mitt rum.

Dag 22 - En sång som får mig att må bra.

Dag 23 – En sång som får mig att gråta

Dag 24 - En bild på mig och en kompis som badar.

Dag 25 - Någonting som jag vill göra just i denna sekund.

Dag 26 - Någonting jag saknar väldigt mycket.

Dag 27 – En bild på mig och min lillebror.

Dag 28 - En bild på mig och min mamma.

Dag 29 - En bild på mig och min pappa.

Dag 30 – En bild på dagens outfit.   

Av Johanna Huisman - 26 oktober 2011 21:25

 

Dagen har varit hur awesome som helst! började med spanska läxförhör, som gick super bra! sen gick jag och linn ner på ug och anmälde oss till bowlingen som är på fredag i övik! jätte kuul. sen hade vi gastronomi, där vi gjorde pollytårta, allt va gott, förutom pollygeggan. Efter gastronomin chillade jag en stund med min fina ven och sen hade vi AGW-möte, grymt chill!! mötet började 13.30 och slutade 17.00, då fick vi planera middagn för niorna, käka mat osv. riktigt trevligt! jappjapp, sen följde joanna mej hem, kult. och just nu sitter vi och tchillar inne på mitt vidrigt varma rum... jappjapp

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards