jjohannahuisman

Alla inlägg under oktober 2011

Av Johanna Huisman - 25 oktober 2011 23:22

Förlust mot växjö lakers ikväll. Var inte en värd match att fara på. Slutade 2-0 iaf. Gjorde ett inlägg från mobilen, och vet inte hur man lägger upp bilder då, så det blev ett tråkigt inlägg.. Ska iallafall ta och sova nu, godnatt

Av Johanna Huisman - 23 oktober 2011 22:23

Har varit en riktigt chill söndag, de vort kebab till middag, sen har jag bara sjungit/skrikit på singstar! Riktigt trevligt de där me å inte ha någon röst imorgon, är hes nå jävulst nu, men jag överlever nog, har sovmorgon imorgon som jag för en gångs skull SKA komma ihåg!! Just nu sitter jag och lyssnar på den fantastiska Magnus Uggla! ska väll snart bege mej mot sängs. Sov gott alla underbara

 finaste linn syntes inte.. ♥

Av Johanna Huisman - 23 oktober 2011 12:54

igår hade jag som sagt kalas, mycket trevligt var det med släkten här! Senare på eftermiddagn kom linnbabe hit! Då såg vi och robin på full frys, sjukt kul! sen grillade vi marshmallows, fikade gofika, busade med dom dryga småungarna, hade as kul åt en marsall........ hahahah. Runt 12-1 tiden for alla hem utom linn, som sov över här!

'

Dom underbara personerna jag spenderade mesta delen av kvällen med!

   

Av Johanna Huisman - 22 oktober 2011 10:30

gårdagen spenderades med underbaraste linn eriksson! <3 det blev en lite udda fredag, men hur mysigt som hälst ändå. Vi bakade till idag, då jag ska ha kalas, och vi va bara allmänt flumma! idag är det höst marknaden här i nord, och där ska jag gå med Linn! KÖPA MUNKAR! sen ikväll ska jag som sagt ha kalas, dom som kommer är, mormor morfar, solveigh lars, camilla jonas oliver robin madde och sen jag robin mamma håkan christoffer och jennifer. och sen kanske vi får en liten extra gäst senare på kvällen, kan ni gissa vem de kan va (a) LIIINNN! 

                                               

Av Johanna Huisman - 20 oktober 2011 22:34

4-3 till SAIK. förlust igen..

Av Johanna Huisman - 20 oktober 2011 18:09

Om en timme börjar kvällens hockey match! norrlands derby SAIK - MoDo!

Som vanligt, hoppas vi på seger! kommer skriva resultatet sen när matchen är slut. och för er som vill följa matchen kan kolla på Liverapporteringen här 

Lycka till nu pojkar!



Av Johanna Huisman - 19 oktober 2011 22:55

   tjabatjenahallåvisägerså. dagen har varit ganska chill. Först spanska, då vi bara skulle svara på några enkla frågor. sen var det några från umeå som kom och hade en skuggteater, kulkul. efter de hade vi lunch, då jag och linn for hem till henne och åt PANGkakor istället för fisken som var på skolan. Sen hade vi 1½ timmas gastronomi, då gjorde våran grupp kladdkaka med after-eight. mums. 

SEN NÄR VI SLUTAT FOR JAG OCH LINN HEM TILL MEJ OCH SÅG PÅ THE WEDDING CRASHERS, FAST JAG VA JU NÅDIGT TRÖTT SÅ SOMNADE EFTER HALVA FILMEN TYP.. höhö caps lock (a) jajaja, sen nu ikväll har vi planerat våran vinter. som ni ser på bilden ovan. AWESOME  

Av Johanna Huisman - 18 oktober 2011 22:51

trötter.. GODNATT

 

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards