jjohannahuisman

Alla inlägg under oktober 2011

Av Johanna Huisman - 18 oktober 2011 21:16

Nu har jag redan spenderat mina födelsedags pengar! har precis köpt en jacka!

Detta har jag fått:

'

en söt nalle och hårspännen av Jennifer. En extern hårdisk av pappa och bror. Och pengar av: Mamma håkan christoffer och jennifer , kurt och ingrid, malin och göran, farmor, farfar. och en teckning av christoffer. och sen har jag även kalas på lördag, så då ser vi vad jag får då;)

           framsida   baksida

Av Johanna Huisman - 18 oktober 2011 16:19

Linn är ju bara för söt! kolla här :]<3

 


Av Johanna Huisman - 18 oktober 2011 07:12

hejhoppfralallala! vaknade en stund sen av min alarm, smidig som jag är så råkade jag stänga av det.. vilket betydde att jag va tvungen att kliva upp -.-'


meeen det gör ingeet!!! fööör att idag ska jag gå med liinnnn tillll skooollaaan! fett awesome! im the one and only:]  (som går med dej till skolan)

   älskar dej babe!

Av Johanna Huisman - 17 oktober 2011 20:15

hej, nu är jag med linn. hon skojjade nyss. hejdå.

 

Av Johanna Huisman - 16 oktober 2011 12:57

igårkväll: drog jag in te nord och va med sanna svedin, som för övrigt bor i umeå. vi gjorde inte så mycket, bara chillade på ug. men det var ju trevligt ändå! var så sjukt länge sen vi va me varan, ett och ett halvt år sen tror jag.. men sen runt 9 så skulle hon hem och då kom camilla och gjorde mej sällskap. trevligt trevligt. sen for jag hem runt 11-12.


och idag har jag inte gjort så mycket än. väntar på att klockan ska bli 2, då kommer det några gäster som ska gratta mej. fyller nämligen år på tisdag. jappjappjaappp. nu ska jag ner och äta hamburgare, mums.

 

Av Johanna Huisman - 16 oktober 2011 12:53

 

Can You Guess What These Colour Blocks Represent?

1. South park barnen.

2. Homer, Marge, bart, lisa och maggie simpsson

3. peter, chris, lois, meg, stewie och bryan griffin

Av Johanna Huisman - 15 oktober 2011 23:49

tidigare idag, klockan 4, var det dags för MODO hockey och Luleå hockey att mötas i örnsköldsviks arena, fjällräven.

matchen slutade med 3-1 till modo! 

dom börjar ta ikapp nu! fortsätt så!

röda vita gröna alltid lika sköna!


Av Johanna Huisman - 15 oktober 2011 17:36


SMART!

 


   

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards