jjohannahuisman

Alla inlägg under oktober 2011

Av Johanna Huisman - 12 oktober 2011 19:26

finaste facerapen jag någonsin har gjort  

Av Johanna Huisman - 12 oktober 2011 19:07

hännu en dag avklarad! efter mycket lekande och springande, blir man rätt så less. så jag och linn gick och la oss en stund när vi kom hem. skönt! vi har inte planerat något än inför kvällen, så vi ser väll vad som händer.

hockey nu. MODO hockey - Brynäs IF. 1-0 till brynäs än så länge.   min vackra liinn en fiin krona av mej         sjukt heta   uppe: . nere:    dom leker tagen i borgen i den 'lilla' borgen      isabell      rundviksskola.

---


   fick en ring och ett armband av amanda!    

Av Johanna Huisman - 11 oktober 2011 15:54

igår: första dagen på praoen, men det kändes som att vi vart där i flera dagar.. när vi slutat for linn till nordmaling, för hon skulle på kalas hos sin kusin. så slöade jag jävel och sov i två timmar, men vaknade av att robin hoppade på mej..;o sen åt jag, och sen sov jag igen i 4 timmar. sen kom min fina linn till mej igen!

 

kom hem för ca en timma sen efter en dag med småbarnen. rätt så jobbig dag idag igen. men imorgon så ska 1-2 ha bild heela förmiddagn. dom ska göra sockermålningar. skööönt. nu sitter jag och linn och chillar framför datorerna. och ska sedan höra med fruktsalladen om vi ska hitta på något ikväll. jappjappjaaapp

           

Av Johanna Huisman - 10 oktober 2011 23:11

  vi såg jesus för en sekund

Av Johanna Huisman - 9 oktober 2011 17:25

nu har jag varit duktig och städat mitt rum. jag har dammtorkat alla hyllor, städat undan allt småkrafs och dammsugat! duktig chey, jadå.

och sen runt nio tiden kommer min babe hit! 

   ni är bara helt awesome

Av Johanna Huisman - 9 oktober 2011 11:21

gårdagen tillbringades hemma, med mitt älskade tetris, musik och chips. 

Idag ska jag fara in te rundvik och hjälpa pappa med pellets. och sen kommer jag nog städa rummet där, eftersom att min underbara linn eriksson kommer till mej ikväll och ska vara hos mej i en vecka! om jag inte sagt det, så är det prao och vi ska praoa på rundviksskola! 8.10 - 15.00 är tiderna vi får stå ut med småbarnen. trevligt trevligt!

   gammal bild

Av Johanna Huisman - 8 oktober 2011 11:00

gårdagen började med skola och orientering. gick hela vägen med ett ont knä.. kul. Sen runt 7 drog jag och linn in te rundvik, inget folk där, så vi begav oss tebax till nord, där vi hittade simon och tobbe. riktigt trevligt! sen strax efter tolv skjutsade min underbara simon hem mej! tack för det!


 
Av Johanna Huisman - 6 oktober 2011 21:17

kvällens match spelades i öviks arena fjällräven, mot skellefteå AIK

matchen slutade med 2-1 till SAIK. 


För er som är intresserade av hockey, kan följa matcherna på :

http://www.hockeyligan.se/ 

och ni kan även kolla in modos hemsida, som nyss har gjorts om:

http://www.modohockey.se/

  satsa på ett nytt sm-guld nu grappar!

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards