jjohannahuisman

Alla inlägg under november 2011

Av Johanna Huisman - 1 november 2011 17:43

Tidigare idag, så har jag som sagt vart och klippt mej. det vart väll bra, bortsätt från att det typ blev kort. det känns som om hon tagit bor hur mycket som helst, även hon bara tog bort typ 2-3cm.. ajaja, förr eller senare växer det ju ut. kommer nog lägga ut en bild på hur jag klippt mej sen. blir inge bra bilder me webben och orkar inte ta me kameran, kan inte få över bilderna ändå. nä, nu ska jag nog gå och vila en stund innan filmnatten! hejjs



Av Johanna Huisman - 1 november 2011 08:38

godmorgon! vaknade väldigt tidigt nu på morgonen, vilken iinte känns så värst bra... eftersom att det är ju, som jag skrev igår, filmnatt ikväll. jaja, somnar jag så somnar jag, inge mer än de;p Senare idag ska jag fara och klippa mej! känns lite smått läskigt.. tänk om jag kommer få klippa av mej allt mitt hår för att det är nött.................. aja, hade tänkt å dra igång någon film nu iallafall. hejjs


bild sen sommras  

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards