jjohannahuisman

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Johanna Huisman - 2 januari 2012 19:15

höll på att göra massa collages, men sen blev internet helt plötsligt jätte segt. så kan nog inte lägga ut det idag.. så ni får det så fort jag kan. tyvärr men så kan de gå. 

sitter just nu och lyssnar på musik och typ chillar. ska typ gå och smaka utav min philadelfia tårta som förövrigt blev sjukt god! ikväll lär jag nog bara lägga mej i sängen och kolla på film om jag inte ska vara med linn. 

hejjs.

Av Johanna Huisman - 2 januari 2012 03:15

natthumor.. sitter och asgarvar i min ensamhet.. hahahahahahah

                                                     

                                               

hahahaha hej nolife som sitter och lägger ut alla bilderna jag skrattar åt.. det tragiska är ju att det här är typ jättelite gämnfört med de jag har skrattat åt.. men orkade inte lägga ut mer bilder. 

jajaja ska typ gå och sova nu, så godnatt era knasiga filurer.

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards