jjohannahuisman

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Johanna Huisman - 4 januari 2012 17:12

ojj hade typ helt glömt bort den här 30 dagars saken, ska försöka komma ihåg och göra dom sista nu varje dag.


den här låten lyssnar jag nog ganska ofta på när jag är arg, varför vet jag inte, men blir typ på bättre humör av någon anledning ;s

Av Johanna Huisman - 4 januari 2012 16:45

vaknade runt tio - halv elva idag. satt och höll på med bilderna från 2011 ett tag och sen kom farmor hit och vi strök och böt gardiner till fönstrena nere i vardagsrummet och uppe i mitt rum. och under den tiden hade det snöat sjukt mycket, så när vi var klar så gick jag ut och skottade infarten och har nyss käkat vofflor. nu har det slutat snöa och jag ligger uppe på mitt rum och chillar vid datorn. funderar på att kolla på någon film eller något. jaa, det är vad jag har hunnit med under dagen. vet inte än vad jag ska göra ikväll, antingen blir det film eller kompis. har även laddat ner alla harry potter filmer, så kommer kanske kolla på någon av dom också.

 

Av Johanna Huisman - 4 januari 2012 01:59

 

Av Johanna Huisman - 4 januari 2012 01:17

har för en stund sen sett klart på sagan om konungens återkomst. jag må då säga att alla tre utav dom där filmerna är sjukt bra!

förövrigt så ligger jag nu i sängen, lyssnar på musik och kollar på flummiga bilder på http://www.ragestache.com/. heheh ganska kult. lär väll gå och lägga mej om ett tag, eller något. 

fett värt inlägg.

 

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards