jjohannahuisman

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Johanna Huisman - 10 januari 2012 22:11

Känner att blogghumöret är på topp idag! 

Förutom att ha bloggat väldigt mycket under dagen så har jag även städat lite på rummet och hållt på med massa bilder på hårdisken. och när jag nyss kollade hur många bilder jag hade, så visade det sej att jag hade 14.777 bilder på hårdisken;o hahaha..

Annars så ska jag typ strax gå och lägga mej så att jag kanske är lite piggare imorgon, har varit sjukt trött hela dagen och när jag har läst ur boken så har det bara flimmrat framför ögonen. sjukt irreterande.

Så när jag kollat klart på dom sista bloggarna så ska jag gå och borsta tänderna och ta av mej linserna. sen blir det att somna till musik, alltid lika härligt!

och eftersom att det här lär vara det sista inlägget under dagen, så passar jag på och säga godnatt!

 

Av Johanna Huisman - 10 januari 2012 22:02

Fick min julklapp av Cecilia idag, och fick en as frän töjjning:] taack

     

Av Johanna Huisman - 10 januari 2012 21:50

Igårkväll var jag ute och fotade Jennifer och Christoffer när dom hoppad, från det som var kvar av min och jennifers snögubbe och från postlådan. 

bilder

                 

Av Johanna Huisman - 10 januari 2012 21:36

dag 21 – en låt du lyssnar på när du är lycklig

dag 22 – en låt du lyssnar på när du är ledsen
asså lyssnar på musik hela tiden och har för det mesta olika humör hela tiden, så för er som tycker att det är intressant att veta vad jag lyssnar på kan ju isåfall kolla på min spotifylista:
Av Johanna Huisman - 10 januari 2012 21:21

Norrlänning och het, jo tack jag vet.

Snygg och läcker, tack det räcker.

Norrlänning och smart, så uppenbart.

Alla vill se oss falla, men vi Norrlänningar knäcker dem alla.

Tre ord räcker, Norrlänningen föddes läcker!

Norrlänningar är heta, det ska alla veta.

 

Av Johanna Huisman - 10 januari 2012 20:07

Idag var det ju som sagt första skoldagen för iår och den var väll rätt så okej. Det ända vi gör är att läsa, och boken som jag läser var riktigt bra och spännande så den rekommenderar jag starkt! bokens namn ser ni längre ner i bloggen! när jag kom hem så käkade jag lasagne och sen dess så har jag bara suttit här och chillat. tror att jag kommer gå och lägga mej tidigt ikväll, är riktigt trött!

 

Av Johanna Huisman - 10 januari 2012 20:00

måste bara visa en video på jubileumsmatchen som jag och linn var och kollade på den 28 december. Videon är på när dom pensionerade Anders Hedbergs tröjjnummer 16. Jag må då säga att även om dom spelade förjävligt den matchen så är det verkligen en kväll att minnas, en upplevelse. Önskar att jag kunde hitta en video på allt som sas och gjordes under dom där ca 40 minuterna innan matchen, men har bara hittat när dom hissar upp tröjjan. så det får duga tills ifall att jag skulle hitta allting senare.

NU

Av Johanna Huisman - 10 januari 2012 19:25

Nu så har jag äntligen fixat ihop några bilder på vad jag gjort under 2011. Bättre sent än aldrig;)

                                   

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards