jjohannahuisman

Direktlänk till inlägg 19 januari 2012

pieces

Av Johanna Huisman - 19 januari 2012 16:04

Hej dålig uppdatering.. ledsen för det, men har verkligen inte pallat. 

Men i söndags for jag och Linn till Ålidberget igen. riktigt kul! Sen på måndag var jag först i skolan och sen for jag till pappa och gjorde inte så mycket. På tisdag var jag i skolan och när jag kom hem så typ sov jag och sen gjorde jag min historia uppsats. 

Sen igår så hann jag med ganska mycket! Först så försov jag mej.. sen så hade vi gastronomi, då vi gjorde piroger. Sjukt gott kan jag lova. sen slutade vi tjugo i tolv, då for jag och linn hem till henne ett tag, sen 12.25 tog vi bussen till rundvik, fikade, packade ner min bräda och sånt. sen 14.20 tog vi bussen tillbaka till nordmaling och chillade hos linn. strax före sex började vi göra oss iordning och åkte iväg till Ålidberget och var där till klockan nio. När vi kom in till nordmaling så packade linn ihop några saker och sedan åkte vi hem till mej (i rundvik) Vi fikade, pratade, skrattade och sov. 

Sen idag har jag bara vart i skolan. Ikväll har jag inget planerat än, men kanske kommer kolla på film eller något.


IMORGON ÄR DET FREDAG! och efter skolan så ska jag vara med Linn. Om det blir som planerat så ska vi vara med varan hela helgen! på fredag kväll blir det att chilla på UG och käka varma mackor (tror de skulle vara det där då). Sen på lördag backen och på kvällen ska vi se på film och kanske hitta på något mer. Sen på söndag ska vi också till backen och sen ska linn fira hennes lillebror måns som fyller år. aa, typ de jag ska göra i helgen.


oboyoboyoboy vad mycket jag skrev, hehe. nä men pallar inte skriva mer. 

 

 
 
Ingen bild

Mat-hilda

19 januari 2012 16:23

Sv; Jaaa, dom är lite busiga:]
Förresten, finig bild!:]

Johanna Huisman

19 januari 2012 16:30

hihi jaa:]
tack min finaste:]

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Huisman - 11 december 2014 22:30


Såg på en blogg att hon hade kollat hennes spotify användande år 2014 och blev lite sugen på att kolla det själv. Jag har alltså lyssnat på spotify i 71329 minuter av år 2014, det är 1189 timmar, alltså ungefär 14% av mitt år har gått till att lyssna...

Av Johanna Huisman - 8 november 2014 15:11

Gårdagen spenderades i Sävar med några fina människor från klassen för att fira Sanna som äntligen fyllt 18 bast! Riktigt trevligt! Käkade ute, badade badtunna, snackade skit, dansade och hade de ba bra! ...

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards