jjohannahuisman

Alla inlägg under januari 2012

Av Johanna Huisman - 1 januari 2012 11:49

igår

dagen började med att vi for till agnäsbacken, det var sjukt kul. fast när man åkte så kände man på vaderna att man var ovan. vi var där några timmar och sen for vi hem. när vi kom hem gjorde vi oss i ordning och runt fem åkte vi till Lundqvist. när vi kom dit gjorde vi snittar och fixade med maten. till förrätt var det någon lökpaj, som faktiskt var riktigt god. sedan till middag fanns det potatisgratäng, pommes frites, uppskurna kalla köttbitar, frukt, grönsaker, fyra olika såser och bröd. vilket också var riktigt gott. och sen till efterrätten, SÅ SJUKT GOTT! det var en philadelfia tårta med hallon, omnomnom. och medans vi väntade på tolvslaget satt vi uppe och lyssnade på musik, och vi gick även ut och smällde några smällare. när sedan tolvslaget kom så sköt vi upp raketer och hede även upp 4 ballonger, 3 utav dom lyckades vi med och en fassnade i ett träd. sen gick vi in och kollade på film och efter det for jag hem. och så har min nyår varit, vad gjorde ni på nyår?


hade tänkt sen att lägga ut massa bilder från 2011, fast det orkar jag inte nu. men det kanske kommer ikväll eller imorgon. 


några bilder från kvällen. har bilder från agnäs också men de orkar jag inte flytta över till datorn.

                       

Av Johanna Huisman - 1 januari 2012 04:15

gott nytt år på er allihopa!! sisådär runt fyra timmar sedan tolvslaget, men still nytt år! kan typ skriva imorgon om  vad jag har gjort, pallar inte nu, ska sova. godnatt!

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards