jjohannahuisman

Alla inlägg under januari 2012

Av Johanna Huisman - 28 januari 2012 21:26

Bastu here we come!

woopwoop

 

Av Johanna Huisman - 28 januari 2012 12:00


blev galet förvirrad om man skulle ta en från 2011 eller 2010, men ni får nöjja er med en bild från 2010. 

 

NU:

Av Johanna Huisman - 28 januari 2012 11:58

Ålidberget!

   

Av Johanna Huisman - 28 januari 2012 01:19

Tidigare idag har vi ju haft förintelsens minnesdag på skolan, då vi först såg på en film som var tre timmar lång, och sen typ höll på vi diskutera filmen       och sånt. riktigt långtråkig dag.. Förutom att jag har fått min AGW-tröjja! Den är jätte härlig och snygg, glad chey!! När jag sen kom hem, så käkade jag och grattade min finaste bror, med tårta och presenter.


Annars så har jag haft en så jävla underbar kväll! det här har man väntat på, föör länge:] Var i allafall i rundvik med Linn och några andra galna och underbara personer! kört lite tävlingar, varit ute i snön, snackat och typ blivit dyblöt.. skulle ju vart awesome och hitta på något nästa helg:] hehehe. Vi (jag och linn) for tillbaka till nordmaling runt tolv, for hem till linn och sen drog vi hem till mej. vi har typ bara suttit och fikat och flummat oss:] Linn for nyss hem, och jag ska nog gå och lägga mej. 


Imorgon ska jag och linn fara till ålidberget, vilket typ kommer bli jätte awesome! Sen på kvällen blir det att basta, snacka, se film och bara ha det allmänt mys. vi ska nu försöka för typ fjärde gången att kolla på Piranha, haha.. jajja, nu ska jag sova, så godnatt på er allihopa!



 


Av Johanna Huisman - 27 januari 2012 16:51


Grattis Robin på din 17års dag!♥



 

Av Johanna Huisman - 27 januari 2012 12:00



7an, orkade inte leta fram någon äldre.

 

9an 

 

Av Johanna Huisman - 25 januari 2012 22:48

Min dag har sett ut såhär:

Först så vaknade jag runt halv åtta, sen klockan åtta for jag till skolan. Hade spanska då jag typ inte gjorde något, hade alla saker hemma. Sen hade vi gastronomi! vi gjorde Bankok chicken med ris och sallad och till efterrätt chockladmousse med hallon. MUMS! sen så slutade vi strax före tolv. 

For hem till Linn, chillade några timmar sen for jag hem och åt och gjorde mej iordning för backen! Det var så satans härligt att åka idag, backen var underbar! 

sitter just nu och lyssnar på musik och funderar på om jag ska väcka upp min fina vän linn som ligger och sover i min säng:] 

Imorgon ska jag och linn åka till midgård på öppethus som är klockan 18.00 för er som är intresserade att gå. Så vi ser väll om jag kommer orka göra något inlägg imorgon. jajja.

ska nog gå och lägga mej strax, är sjukt less i kroppen så det skulle vara skönt! 

passar även på att säga godnatt nu, lär nog inte skriva nå mer inlägg idag, så jaa... GODNATT.


ser skönt ut..

 

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards