jjohannahuisman

Alla inlägg under januari 2012

Av Johanna Huisman - 10 januari 2012 21:21

Norrlänning och het, jo tack jag vet.

Snygg och läcker, tack det räcker.

Norrlänning och smart, så uppenbart.

Alla vill se oss falla, men vi Norrlänningar knäcker dem alla.

Tre ord räcker, Norrlänningen föddes läcker!

Norrlänningar är heta, det ska alla veta.

 

Av Johanna Huisman - 10 januari 2012 20:07

Idag var det ju som sagt första skoldagen för iår och den var väll rätt så okej. Det ända vi gör är att läsa, och boken som jag läser var riktigt bra och spännande så den rekommenderar jag starkt! bokens namn ser ni längre ner i bloggen! när jag kom hem så käkade jag lasagne och sen dess så har jag bara suttit här och chillat. tror att jag kommer gå och lägga mej tidigt ikväll, är riktigt trött!

 

Av Johanna Huisman - 10 januari 2012 20:00

måste bara visa en video på jubileumsmatchen som jag och linn var och kollade på den 28 december. Videon är på när dom pensionerade Anders Hedbergs tröjjnummer 16. Jag må då säga att även om dom spelade förjävligt den matchen så är det verkligen en kväll att minnas, en upplevelse. Önskar att jag kunde hitta en video på allt som sas och gjordes under dom där ca 40 minuterna innan matchen, men har bara hittat när dom hissar upp tröjjan. så det får duga tills ifall att jag skulle hitta allting senare.

NU

Av Johanna Huisman - 10 januari 2012 19:25

Nu så har jag äntligen fixat ihop några bilder på vad jag gjort under 2011. Bättre sent än aldrig;)

                                   

Av Johanna Huisman - 10 januari 2012 01:15

Nu får jag skärpa mej! måste sova.. skola om någon timme, känns ju bra-.- Fast vi har dock bara läsvecka nu den första veckan då jag hade tänkt läsa en bok som heter "De utvalda - Tankeläsaren bok 1" med Kristin Cashore. Värkar ganska spännande. Men nu ska jag försöka sova så godnatt på er!

 

Av Johanna Huisman - 8 januari 2012 15:52

Kvällen blev riktigt lyckad trots att allt var kajko under dagen. Men när man väl kom igång så vart allt mycket roligare! Jag och Linn kom hem inatt runt halv 4 och vaknade runt elva nån gång. tack alla för en otroligt trevlig kväll och Grattis Jimmy ännu en gång! 

 

Av Johanna Huisman - 7 januari 2012 16:31



Taggade tjejor!! snart ska vi dra iväg och käka och sen blir det grejjer!

    

      

Av Johanna Huisman - 7 januari 2012 10:45

Vaknade klockan nio och låg i sängen till kanske halv elva. sen har jag bara kollat runt på olika bloggar osv. 

om en stund ska jag gå ner och fika och sen städa rummet och göra mej iordning för att dra iväg till linn.

 

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards