jjohannahuisman

Alla inlägg under februari 2012

Av Johanna Huisman - 5 februari 2012 15:02

Av Johanna Huisman - 1 februari 2012 20:46

Började dagen med en rätt så chillig spanska lektion och efter det gastronomi. Vi gjorde ju som sagt munkar, det var faktiskt riktigt kul! Jag och anna gjorde jääätte många minimunkar:] goda blev dom, MEN dom smakade inte riktiga marknads munkar.. men sån tur ska man inte få ha, eller hur?:]

sen for jag hem till linn ett tag, vi chillade med rocky och sen for vi in till rundvik med 13.55 bussen. 

När vi kom till rundvik så satt vi mest bara inne och chillade, fixade över låtar till linns mobil, men vi gick även ut och lekte i snön som nå småungar:] 

Sen käkade vi och gjorde oss iordning för backen. Var där i två timmar och mina kinder typ frös ihjäl, 16-17 grader var det. inte precis den värmen man vill ha när man är och åker;p


Imorgon ska jag nog följa linn hem efter skolan och chiiilllllaaa hos henne:] KULT

sitter just nu och lyssnar på musik och ska strax gå ner och duscha, skönt!

 

Av Johanna Huisman - 1 februari 2012 00:11

borde sova.. ska  det.. snart.. hehe, dumma internet..:] 

hehee, nä men ska strax gå och lägga mej så att jag inte försover mej imorgon! för det vill jag ju verkligen inte!:] jag menar.. vem vill försova sej när man ska göra munkar?:]

         

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards