jjohannahuisman

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Johanna Huisman - 1 mars 2012 22:00

mycket dålig uppdatering, men jag har verkligen inte pallat blogga. 

Men imorgon när vi går hem från skolan så startar vårat efterlängtade sportlov! Först blir det å fara in till optikern halv fem och sen kommer jag och linn stanna kvar i övik fram tills vi ska fara och bowla med ug, som började klockan åtta eller något sånt. Så under tiden så kommer vi nog bara ta det lugnt, gå och käka och sånt. 

Annars så har jag två prov imorgon, först ett religion prov på morgonen och sen engelska prov sista lektionen. känns som att det kan gå ganska bra. jajja, då vet ni.

vet att jag bara lägger upp massa gammla bilder som jag redan lagt ut, men har inte pallat ta nya kort och sen funkar fortfarande inte min hårdisk så jag kan inte lägga upp andra bilder heller.  

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards