jjohannahuisman

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Johanna Huisman - 7 mars 2012 21:29

har precis fått hem en sak som man kan koppla in ett mobilminneskort i! så sitter just nu och flyttar över en massa låtar till mobilen, var ett tag sen senast! känns riktigt skönt:] sitter även och käkar popcorn, dricker MER och lyssnar på musik. bra avslut på dagen.

686 låtar på mobilen:]

 

Av Johanna Huisman - 7 mars 2012 19:54

Då var sommarjobb fixat! Kommer jobba på lenas vägkrog halva sommaren. 

6 dagar jobb, 6 dagar ledig, 6 dagar jobb osv.

 

röda ögon.

Av Johanna Huisman - 7 mars 2012 19:44

som rubriken lyder, så har det bakats en hel del idag! jag mamma och jennifer har bakat inför att håkan fyller år på fredag då det blir kalas! Jag har gjort mandelpinnar som jag dock inte är helt klar med än, och sen typ förenklade cupcakes. Gjorde vanliga muffins som jag sen på fredag kommer he på grädde på och sen så gjorde jag chokladfigurer som jag också kommer dekorera dom med. Jennifer gjorde snickerskaka och några chokladkakor. och mamma gjorde hallongrottor. förövrigt så lyssnade vi på melodifestivalskivan skivan del 1, kanske hundra gånger om:] sen har det dessutom varit fint väder ute hela dagen! skönt.

             

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards