jjohannahuisman

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Johanna Huisman - 11 mars 2012 21:16

Kom just in efter att ha bastat med jennifer! kan ju säga att det var riktigt skönt efter allt pluggande idag. har fått in kanske en tredjedel eller fjärdedel. Bara att fortsätta nu så jag kan allt till på onsdag då vi har nationella i fysik, inte taggad.. aja, ska strax gå ut och grilla korv! sen blir det att fortsätta med plugget fram till jag ska sova. 

Har dessutom sovmorgon imorgon och under den timmen ska jag försöka göra klart hk uppgiften vi hade till innan lovet..

 

Av Johanna Huisman - 11 mars 2012 19:55

Tyvärr så vart jennifer inte så nöjd över den lilla överaskningen som jag och linn fixade åt henne. Vi skrev ut massa bilder på personer som jennifer inte gillar och sen satte vi upp dom på hennes vägg. ca. 60 bilder.

inte så bra kvalla på bilderna men ni ser iallafall.

         

NU:

Av Johanna Huisman - 11 mars 2012 11:04

Ålidberget med linn!

 

Av Johanna Huisman - 11 mars 2012 00:16

linn chillade i mina hemmagjorda shorts och en taekwondo t-shirt.  

har varit med linn i stort sätt hela dagen. vi har kollat på hockey, där det dock blev förlust. Sen har vi gjort en busig sak som jag kan lägga ut bilder på senare. Sen när vi åt middag så satt vi ute vid grillringen å käkade, det var någon wok sak och vitlöksbröd, mums.

   

och sist men inte minst så har vi kollat på melodifestivalen. Det var då verkligen rätt person som vann! Hon var klart den bästa av dom som var med iår. Grattis Loreen.

under tiden vi kollade på melodifestivalen så käkade vi jordgubbar och kladdkaka, mums.

 

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards