jjohannahuisman

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Johanna Huisman - 20 mars 2012 21:27

Satan. Inge slutspel iår.

Av Johanna Huisman - 20 mars 2012 18:44

Har nästan nyss kommit ut från duschen och ska strax gå upp och kolla på hockey! 

Hoppas verkligen dom vinner! Så kom igen nu, hejja MoDo!

 

Av Johanna Huisman - 20 mars 2012 14:18

Dagen började med att jag skulle göra ett prov som jag hade blivit utvald till att göra. Riktigt tråkad och ville inte ens göra det. Så var helt oseriös på provet och hade egentligen ingen aning om vad jag svarade. Var klar efter 15-20 minuter och sen efter det fick jag sitta och läsa en serietidning, som faktiskt var hur kul som helst, "kalle och hobbe":] Efter provet fick vi göra nått annat häfte på 50 sidor, där vi skulle svara på frågor om oss själva. 

Efter det skulle vi fara och käka på la casa som dom hade bestämt, fattar egentligen inte varför. 

Sitter iallafall och gör ingenting nu, vi fick sitta vid datorn fram tills halv tre sen slutar vi, så det är alltså inte så länge kvar. men kommer ändå stanna och vara social med joanna när hon slutat. 

bra mobilkamera ja.  

Av Johanna Huisman - 20 mars 2012 14:13

 

Ska vara med joanna i helgen! På fredag kommer hon till mej och sen förhoppningsvis så kommer jag fara till henne på lördag och stanna tills på söndag. Kultkult! Hoppas på att vi tar mer bilder den här helgen än sist vi var med varandra! Så jag kan få visa er olika galenskap våra kloka huvuden kan koka ihop:]

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards