jjohannahuisman

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Johanna Huisman - 26 mars 2012 22:10

Ni vet att alla lägger typ ut bilder på "Dagens Outfit" eller "Dagens vill ha" eller Dagens någonting annat. Men då fick jag bara en superkanonbra idé! Jag ska lägga ut bilder på Dagens sockar! jag menar, jag älskar ju sockar, och måste erkänna att jag tycker jag har jätte fina och färgglada sockar, så varför inte visa er dom liksom?:] hehe börjar med det imorgon! ska försöka komma ihåg att göra så varje dag:]

några utav mina sockar:]

Av Johanna Huisman - 26 mars 2012 22:07

Ska gå och duscha nu och sen ska jag sova, är sjukt trött och har ont i huvet..

så GODNATT på er alla!

 

<3

Av Johanna Huisman - 26 mars 2012 22:01

MEN KÖPTE FAKTISKT HEM EN SAK!! eller egentligenn sex saker men.. ÄNDÅ:]

SOCKAR!!<3

 

Av Johanna Huisman - 26 mars 2012 21:58

Tog fina kort i provhytten:]

hehe ville typ köpa kepsen, shortan och jackan:] fast gjorde inte de.. Hehe, tyckte faktiskt att den där rosa va lite söt också:] kanske inte direkt min stil, men fortfarande!

       

Av Johanna Huisman - 26 mars 2012 21:53

Så här gick det till:

jag satte mej ner för att byta skosnören på mina skor, som är typ ett år gammla. Och när jag då skulle börja sätta fast dom nya skosnörena, så insåg jag att skosnörena var finare än mina skor, och jag tyckte det såg muppat ut. Så jag tänkte sätta tillbaka mina gammla skosnören, men dom var jätte stora och konstiga och hålen på skorna var supersmå. Så det gick inte att he fast dom igen.. Så istället för att ha nya skosnören på mina gammla skor, så for jag och köpte nya...:]] jag menar kolla, skosnörena är för fina för mina ett år gammla skor..

     

Av Johanna Huisman - 26 mars 2012 21:43

Dagen har typ ägit! Först skola, som dock är mindre roligt. men när jag kom hem så låg det ett paket på mitt rum, och jag vart typ helt galen och bara slet upp lådan och där fanns det söta skosnören, och då skulle jag byta skosnören, men det slutade med att jag köpte nya skor (a) hehe berättar det i ett annat inlägg:]

Sen så följde jag och jennifer med mamma till häggströms när hon skulle städa. jag och jennifer sprang runt som nå galningar och provade alla möjliga kläder;] Men sen runt sju så skulle jag börja cykla hem (tog med mej min cykel eftersom att jag inte skulle palla vara där i två timmar). Men tog ett litet stopp hos matilda:] men efter typ en timme så for jag hem. När jag kom hem hade jag ett paket till, Min t-shirt! 

  

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards