jjohannahuisman

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Johanna Huisman - 16 maj 2012 21:13

Den som lyssnar på hela den här låten i sträck, med filmbevis får en kaka!

Av Johanna Huisman - 16 maj 2012 20:49

Jag: Kan vi inte fara och simma med hajar?

Linn: Naee

Jag: YOLO Linn, YOLO


he he hee:]

Av Johanna Huisman - 16 maj 2012 18:46

Kvällen vi kom fram till Barcelona så visades den såkallade supermånen! Då var månen endast 356 577 km ifrån jordens yta, vilket den inte varit på 19 år.

Man brukar säga att om man håller upp tummen så kan aldrig månen vara större än tummen, men det var den. Syns verkligen inte bra på bilderna jag tog.. men ja, alla som var med vet hur stor och röd den var.


hittade bättre bilder på expressen. http://www.expressen.se/nyheter/har-ar-bilderna-pa-supermanen/

 

Av Johanna Huisman - 16 maj 2012 18:23

OMFG!!!!! DEN 7E AUGUSTI KOMMER BRYAN ADAMS TILL LINKÖPING! 

Vill jätte gärna fara dit! Biljetterna kostar 590:- och sen är väll resan dit inte heller så billig. Har kollat med mina föräldrar och dom ska inte fara, så nu hoppas både jag och Linn att hennes mamma vill fara! FÖR ISF.. BLIR DET BRYAN ADAMS I AUGUSTI FÖR JAG OCH LINN! OCH HUR AWESOME HADE INTE DET VARIT?! VILL VILL VILL VILL VILL VILL VILL VILL VILL VILL VILL VILL VILL VILL FARA!!

HAN KAN JU VARA EN UTAV DEN MEST FANTASTISKA ARTISTEN I VÄRLDEN! 

Av Johanna Huisman - 16 maj 2012 17:50

I vårt rum sov jag, Linn, Hanna, Johanna, Liv, Camilla, Fanny, Wilma och Linnea. Spenderade knappt någon tid i rummen, vilket var lika bra efter som att dom var rätt så små för att nio pers skulle sova där..

grabbarna hade deras rum precis bredvid vårat,  man kunde gå genom rummen.

               

Av Johanna Huisman - 16 maj 2012 16:54

min video, linns bilder

 
  random tjej ovanför;s

         

Av Johanna Huisman - 16 maj 2012 16:39

Vi åkte linbana upp dit. Väldigt vackert var det där uppe.                                            

  

Av Johanna Huisman - 16 maj 2012 16:20

Vart hyfsat sårad igår när jag spillde ut all min såpa, så idag när jag for och köpte Ninnis present, så köpte jag även en 1,5 l dunk med färdig såpa

när jag ändå tog kort på dunken så passade jag på att ta lite bubbel bilder:]

                     

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards