jjohannahuisman

Alla inlägg under maj 2012

Av Johanna Huisman - 11 maj 2012 23:27

Fick en väldigt intressant fråga utav Sandra om hur många par strumpor jag har, och jag har faktiskt ingen aning.. Har typ hur många par sockar som helst. MEN det ska jag ta och kolla upp! Och när jag gör det kommer jag inte räkna med fula tråkiga sockar. 

Om jag glömmer bort det så får ni påminna mej:]

 

tre utav de sex par sockar jag köpte på arlanda i stockholm

Av Johanna Huisman - 11 maj 2012 23:19

HEMMA I VACKRA SVERIGE!

kom för ett tag sen hem efter att ha varit i spanien i 5-6 dagar. kommer göra en massa inlägg om vad vi gjort där, men eftersom att min dator är hos mamma, så bloggar jag nu via min brors gamla dator och orkar inte flytta över bilder. har tagit ca 700 bilder och ska dessutom få bilderna av 3 till tror jag det va. så det lär ju komma ett x antal inlägg om spanien sen. t.ex veckans sockar!!

Annars så tänkte jag precis sätta mej och läsa bloggar, men vettifan om jag kommer orka;o har 427 inlägg på bloglovin att läsa... känner mej inte så taggad på det. 

en gruppbild från spanien

   

Av Johanna Huisman - 6 maj 2012 07:56

HEJDÅ SVERIGE, HALLÅ SPANIEN.

 

hörnsjö

Av Johanna Huisman - 6 maj 2012 07:45

Kör på korta sockar i veckan!      

kommer även försöka ta dagens sockar varje dag i Spanien också!

Av Johanna Huisman - 6 maj 2012 00:23

RIKTIGT TREVLIG KVÄLL. För det första spenderades den med Joanna och Oskar. Direkt när dom kom hit, så fick joanna sin fina present! 5 par sockar (så hon inte kan glömma mej), och sen en heeel utrullad toalettrulle! SNÄLLT VA?! Sen så vann Sverige i VM med 4-1 mot Tjeckien. Vi körde singstar, galet kul ju. Haha sen jävlades jag och Oskar lite med Jennifer medans Joanna fick massage. Annars så har dom just farit hem och jag ska ta och kolla igenom packlistan en sista gång och sen sova.


Ska vara i Umeå klockan nio imorgonbitti, så det vore nog smart att sova. Och som ni kanske förstår som kommer det inte vara någon uppdatering under veckan, för jag lär nog inte palla sätta mej och blogga när jag är i Spanien.. Kanske hinner göra ett imorgon innan jag far, typ dagens sockar. Men jag hoppas att alla ska få ha det så trevligt här i Sverige under tiden jag har det trevligt i Spanien!

       

Av Johanna Huisman - 5 maj 2012 17:54

Har nyss kommit hem från mormor och morfar. Gav morfar hans present, han fick en soda streamer. träffade även tove och tim, mina kusiner som jag väldigt sällan träffar. Trevligt trevligt.

     

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards