jjohannahuisman

Alla inlägg under maj 2012

Av Johanna Huisman - 29 maj 2012 18:24

 dustinHomeCompetition.jpg

En riktigt kraftfull och smidig surfplatta hittar du på Dustin. Titta på sortimentet!

Av Johanna Huisman - 28 maj 2012 22:39

Kom för ett tag sen hem efter att kört brännboll med massa härligt folk, och har precis duschat. Ska gå och ta ut linserna nu och sen ska jag väll sova om ett tag. 

Måste se till å ta dagens sockar bilder nu! ska försöka komma ihåg att göra det imorgon!

 

Av Johanna Huisman - 28 maj 2012 16:34

Tror inte att jag berättat det, men typ den 30onde juni så far jag till stockholm med pappa och robin, och sen den 2a juli så drar vi, monique, henrik, lisa, sanna, viktor, linus, farfar, eva, karolina och josefin till Holland! Har en stor del av släkten där, som jag aldrig träffat;o så då har farfar hyrt ett hus för 18 pers där, och en dag kommer det vara släktträff och jag har för mej att det var kanske 20 pers därifrån som skulle komma dit. Känns lite galet eftersom att jag inte träffat någon utav dom tidigare, men blir nog super kul! 

Sen ska vi fara två dagar till ett utav världens största nöjespark Efteling

 

Av Johanna Huisman - 28 maj 2012 16:25

Vet ni?! det är typ bara sju VANLIGA skoldagar kvar nu till skolavslutningen! Eller det är ju mer, men då gör man massa annat^^ På onsdag ska alla gastronomare i nian fara till umeå och köra laserdome och fortet. Sen på Torsdag nästa vecka är det typ först vanliga lektioner sen avslutningsfika, sen fredag är det klassens dag. Sen på måndag veckan efter är det brännbollsturnering, på tisdag är det brännbollsfinaler och städning, och sen på Onsdag är det skolavslutning!! GALET TAGGAD PÅ DEN 13/6!! aa först är det ju skolavslutning, sen klockan sex är det avslutningsmiddag och sen klockan nio är det AGW. OCH EFTER DET ÄR DET SOMMARLOV OCH HEJDÅ ARTEDI FÖR ALLTID! yeey:]

 

Av Johanna Huisman - 27 maj 2012 18:20

har legat ute och halv sovit i solen i nästan tre timmar. Är SJUKT trött nu, och kommer typ somna vilken sekund som helst känns det som. Kommer nog gå och lägga mej strax, men innan de måste jag duscha också. Har fortfarande inte gjort någon läxa i helgen och har fyra stycken som måste in, tre stycken är det typ kanske en vecka kvar på, men en skulle in i fredags.. ååh.

det bästa med dagen var att jag vart med elin, sen har jag käkat kebab pizza och att jag tror jag blivit lite brunare.

Av Johanna Huisman - 27 maj 2012 06:01

Det sista utav videon kom inte med, så ni kan se hela HÄR

 

lät inte precis bäst men.

Av Johanna Huisman - 27 maj 2012 05:45

Efter att jag kollat en stund på melodifestivalen så for jag och elin och grillade i pulkabacken och var allmänt galna. Sen bestämde vi oss för att dygna, så nu sitter vi här på mitt rum och är TUFFA! 

                                       

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards