jjohannahuisman

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Johanna Huisman - 5 juni 2012 21:57

För det första så glömmde jennifer kameran och för det andra så blev jag bara irreterad när jag va där.. DOM TOG INTE ENS FRAM VARKEN ZEBRORNA ELLER ÅSNORNA.. bajjs cirkus:(

Av Johanna Huisman - 5 juni 2012 17:15

Klockan sju ska jag fara på cirkus med Jennifer, Christoffer, Madde och Solveig, YEEY! tänkte egentligen inte fara, förns jag såg att det fanns åsnor och zebror!:] hehe. Jag kommer inte ta med min kamera eftersom att den har slut på batteri, men Jennifer skulle ta med sin kamera så ska tigga bilder av henne^^

 

Av Johanna Huisman - 5 juni 2012 17:14

     

Av Johanna Huisman - 5 juni 2012 17:06

Skoldagen idag har varit hur chill som helst! Först mentorstid då fick vi lite information, sen fick vi springa och leta paket! Det var paketjakt idag, då fanns det tio paket som man skulle springa och leta. Och guess what?! våran klass hittade det bästa paketet! EN TÅRTA! yeey! aja, på historian fick vi dra iväg och kolla på cirkus djuren! sen gjorde vi tårta på hkn, på fysiken typ lekte vi. Under matten så var jag joanna och jeppe och övade till en låt som vi ska sjunga (jag och joanna) och spela (jeppe) på skolavslutningen. Sen på spanskan hade vi en tävling då jag vann första pris, yeey^^

 

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards