jjohannahuisman

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Johanna Huisman - 12 juni 2012 21:11

     

Av Johanna Huisman - 12 juni 2012 20:57

Dagen var varit sjukt kung! För det första så vann vi brännbollsturneringen, och för det andra så fick vi tårta från paketjakten och sen massa mer. Efter brännbollen så gick vi och städade skåpen och i klassrummet och käkade tårta. sen har jag och Joanna även tränat låten i kyrkan, och lät mycket bättre då, än när vi tränat på musiken. Efter skolan drog jag Joanna och Oskar till Joanna och chillade. Senare på eftermiddagn kom det fler och vi käkade middag, tårta och hade det bara trevligt.

Sitter nu hemma och lyssnar på musik, men ska nu gå och hjälpa mamma med lite olika saker.

                   

Av Johanna Huisman - 12 juni 2012 07:45

Grattis Joanna på 16 års dagen! Hoppas du får en underbar dag, för det är du värd! Du är en underbar vän och finns alltid där för mej, även om jag är arg utan anledning eller om jag kan va världens drygaste människa:] 

Alla borde få ha en så fantastisk människa som du! fast inte just du då.. du är min^^ 

Alla minnen är oförglömliga och fler ska det bli.

Ångrar verkligen inte en sekund med dej och du kommer aldrig bli av med mej! du kommer få dras med mej oavsett du vill det eller inte <3 eheh hoppas du vill de iaf:] Anyways...

Du är guld värd, en av dom bästa, glöm inte det! älskar dej Joanna<3

      

                         

                                   

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards