jjohannahuisman

Alla inlägg den 24 juni 2012

Av Johanna Huisman - 24 juni 2012 17:00

                             

Av Johanna Huisman - 24 juni 2012 16:34

Har hållt på ett tag nu, är inte klar men får fortsätta någon annan dag, för mina knän är helt döda. Ska packa nu, sen käka och efter det far jag och lämnar grejerna hos mamma. Åker tillbaka till rundvik hem till Ninni! Moppe hem till nordmaling ikväll och imorgon första dagen på jobbet. 

NU måste jag packa.

 

Av Johanna Huisman - 24 juni 2012 13:30

Dag 1.Din facebook profilbild med flest "Likes"
Dag 2.En bild på en person som vet mest om dig.
Dag 3.En viktig person i ditt liv.
Dag 4.En låt som betyder mycket.
Dag 5.Fem bilder från ett minne.
Dag 6.En bild på en tid du saknar.
Dag 7.En gammal och en ny bild på dig.
Dag 8.En bild från din förra sommar.
Dag 9.En puss eller kram bild på dig och någon.
Dag 10.Några/något favorit citat.

 

börjar i nästa inlägg.

Av Johanna Huisman - 24 juni 2012 13:22

Bara så alla är medveten om detta, uppdateringen kommer inte vara den bästa under sommaren. kommer försöka uppdatera så mycket som möjligt, men jag är hällre ute och hittar på något på dagarna, och sen ska jag dessutom jobba en massa. Nu vet ni, mest troligt lite uppdatering i sommar.

 

Av Johanna Huisman - 24 juni 2012 13:07

Sitter och käkar glass och väntar på att pappa ska komma hem med hans stövlar. Ska rensa ogräs i pärlane (gjorde inte de förra gången) och tjäna mej en slant. Funderar på att gå och lägga mej och sova på gräset tills han kommer hem. anyways.. GLASSEN ÄR RIKTIGT GOD, OMNOMNOM

         

Av Johanna Huisman - 24 juni 2012 00:55

Midsommar var helt underbar! fantastiskt sällskap, god mat, underbart väder    och bara en massa trevligheter. Började dagen med en båttur ut till Storänget och sen lunch - bullens korv. Senare började mer och mer folk rulla in. Sen körde vi brännboll, ungdommar (28-) mot vuxna, då ungdommarna vann båda matcherna. 

Startade grillarna runt sju åtta tiden och började grilla och göra iordning allt inför gomiddan. Vi åt, sjöng och mådd ba gött! Vi va runt 50 pers när vi käkade midda' och sen kom det mer eftersom. 

Lena hade även fixat med en sånglek, på finska och i en annan takt.. svårt så in i norden, men riktigt kul eftersom att ALLA var mer eller mindre fulla. Sen badade vi i badtunna och havet. Kom inte isäng förns strax efter fyra.

Riktigt lyckad midsommar vill jag lova! 

bilder som jag och Jenny tagit.                        

 

                                                                                                                   

      

 

               

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards