jjohannahuisman

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Johanna Huisman - 18 juli 2012 23:36

Vi va på en utav världens största nöjespark, Efteling. Alla karuseller va sjukt roliga! fanns en vattengrej, man åkte som i en fors, och typ in i vattenfall så man blev dy blöt. Sen fanns det en as kul som jag la ut video på längre ner i inlägget. Fanns en berg och dal-bana där två vagnar tävlade. En berg och dal bana som va inomhus, det var kolsvart så man såg ingenting, köpte en bild därifrån. Och sen massa annat kul! var där två dagar iallafall och båda dagarna var det äckligt varmt! GALET KUL IAF.

             

  

Lisa och Josefin där bak och Robin och jag där fram.  


   

poffertjes, det var som supersmå tjocka plättar som va hur jävla goo som helst! 


      



Av Johanna Huisman - 18 juli 2012 23:27

hann inte mer än att bara komma hem till pappa så drog jag iväg till Elin. Sitter hos henne nu och nördar framför datorn, ska även sova här. Ser väll va vi hitta på senare, men nu hade jag iaf tänkt börja lägga ut lite bilder från Holland! yääy:]

 

Av Johanna Huisman - 18 juli 2012 01:11


 ser lite creepy ut

 

Av Johanna Huisman - 18 juli 2012 00:31

Ledsen för äckligt dålig uppdatering, men har verkligen inte pallat, och hoppas ni inte förväntat er att jag kommer blogga mycket nu under sommaren. 

Gårdagen va iaf chill, for ju som sagt till Elin och käkade tårta med hon, Ninni och Cecilia. Bestämde oss för att dra in te nord te Cecilia. Medans Ninni och Elin satt inne gick jag och Cecilia ut, lekte bland annat i en lekpark och sen hemsökte vi Jonas, hah. Sov över hos Cecilia och for hem nån gång imorse.

Idag har jag inte gjort så mycket. Vart och käkat med Jonathan, varit ute lite och sen har jag kollat på tio avsnitt utav oth. NO LIFE.

Imorgon ska jag se till och göra ännu ett försök på städningen, sen packa ihop och dra iväg till pappa.

Kommer som sagt även slänga in lite inlägg från Holland och femkampen senare i veckan. Eller åtminstone försöka komma ihåg det.


hade gärna lagt upp fler bilder, men dom hade förmodligen slaktat mej då, så jag tror jag skippar det.

             

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards