jjohannahuisman

Alla inlägg under augusti 2012

Av Johanna Huisman - 2 augusti 2012 23:46

         

Av Johanna Huisman - 2 augusti 2012 23:12

Känner att jag vart på bio lite mycket på senaste tiden. Bara nu på fyra dagar så har jag vart på bio tre gånger, och innan de var jag senast på bio för en månad sen. 

 

Av Johanna Huisman - 2 augusti 2012 23:07

 

Av Johanna Huisman - 2 augusti 2012 20:10

For till stan med Elin runt tolv idag, kollade runt lite på några affärer och käkade glass. Sen fick vi för oss att dra iväg och kolla på The amazing spider man, inte nog med att filmen var grym, så var även Peter Parker (Andrew Garfield) äcklig snygg:] 

Kom hem för ett tag sen och har precis käkat grillat och sitter nu och lyssnar på musik. Senare ikväll ska jag nog vara med Elin. I stan köpte jag två nya bhar, en typ dagbok som va skit grym, en julklapp åt Linn och två presenter och Jennifer som fyller år på lördag.

 

Av Johanna Huisman - 2 augusti 2012 09:58

                                   

Av Johanna Huisman - 1 augusti 2012 23:12

Bion var grym och sjukt rolig! och det var mycket trevligt att få träffa Joanna igen och Sara för första gången! Rekomenderar filmen starkt! Dock blev de en jävla massa strul sen när jag skulle hem, jävla tåget kom ju aldrig, och gick ingen buss, så fick åka till gräsmyr och sen kom pappa och hämta mej där, aa kom hem iaf.

Imorgon blir det stan igen fast med Elin! mycket mycket trevligt.

 

Av Johanna Huisman - 1 augusti 2012 14:20

om en och en halv timme ska jag ta tåget till stan och sen ska jag kolla på MADAGASKAR 3!

 

Av Johanna Huisman - 1 augusti 2012 12:43

Startade dagen med en härlig båttur ut mot olanders. Strålande sol och gastande värme. Låg och solade lite och skjöt luftpistol. Nu ska jag gå ut och dra ogräs i pärlanne och senare ikväll blir det bio med Joanna och Sara. Mycket trevligt!

 

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards