jjohannahuisman

Alla inlägg under oktober 2012

Av Johanna Huisman - 7 oktober 2012 03:02

Värsta känslan - tänker att man ska gå och lägga sej och inser sedan att man inte ens har några jävla sängkläder.. SUCK. Måste gå och fixa sängkläder nu innan jag kan sova, vilket kändes fruktansvärt jobbigt, jag ska dygna, skojja, godnatt.

tuff as fuck

 

Av Johanna Huisman - 7 oktober 2012 02:52

Jag och Jennifer har talang - inte klara än, men strax så!!

Första bilden

Dom två andra bilderna är på det jag gjort

     


Av Johanna Huisman - 6 oktober 2012 23:28

Har precis kollat på Kommissarie Späck och käkat godis med familjen, Filmen var så dålig så den blev rolig. haha för er som inte sett den borde göra det - den handlar om poliser som är helt efterblivna, haha.

 

Av Johanna Huisman - 6 oktober 2012 20:46

Jag och Jennifer har stått för matlagningen under dagen! Till lunch blev det pangkaka och till middag - kebabspett med klyftpotatis och grönsaker! Gottgottgott! Slutar kvällen med godsaker och någon film med familjen. har nyss varit på konsum och köpt lite godis.

                     

Av Johanna Huisman - 6 oktober 2012 01:46

       

Av Johanna Huisman - 6 oktober 2012 00:23

Började eftermiddagen med att fara på blå kiosken och käkade middag, sedan begav jag och Linn oss mot UG i rundvik! riktigt trevligt - haft fem kamp, kollat på hulken, kört shjongboll och bara haft det allmänt skoj. kom hem för en stund sen och snart ska jag och Linn (mest troligt) gå upp och göra en kladdkaka!

                         

Av Johanna Huisman - 5 oktober 2012 00:03

Trots att jag är riktigt trött och egentligen skulle gå och lägga mej för en timme sen, så började jag knåpa lite på uppgiften vi har på formen - vi ska designa tre muggar och sen ska vi välja ut en och göra den muggen. Har kommit på två ideér och den sista funderar jag på att göra något med snowboard eller vinter. Ser väll imorgon!^^

Men nu är jag seriös, godnatt.

 

Av Johanna Huisman - 4 oktober 2012 23:00

Operan var riktigt tråkig, men två positiva saker med kvällen - Fick träffa min underbart fina klass, och Modo vann över Luleå med 3-2 och Modo ligger nu på andra plats i tabellen!! Men nu är jag riktigt trött så ska gå och lägga mej, godnatt på er.              

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards