jjohannahuisman

Alla inlägg under oktober 2012

Av Johanna Huisman - 4 oktober 2012 07:38

Godmorgon mina vänner! Har sovmorgon idag till 9.55 tror jag, då har vi matte sen klassråd. Efter den långa lunchen ska vi gå till valhalla och kolla på någon film. Jag kommer smyga iväg lite tidigare så jag hinner med tre bussen och sen 17.42 åker jag tillbaka till Umeå för att kolla på den där opera saken. Men nu ska jag upp å fika och sen vidare mot tåget. Hoppas ni alla har en kanon dag!

 

Av Johanna Huisman - 3 oktober 2012 10:00

Försökte hitta två låtar som jag minns jätte tydligt från när jag va super liten, men dom fanns ingenstans.. Men det finns ju många andra låtar, som jag lyssnade på när jag va lite äldre, t.ex

BL1

Av Johanna Huisman - 3 oktober 2012 06:20

Fick hem gruppfotot igår! Och är själv ganska nöjd över hur jag såg ut, yeey.  


Av Johanna Huisman - 3 oktober 2012 06:11

Kunde inte blogga igårkväll för det var något cp med bloggplatsen. Så därför kommer de inlägg jag skulle göra igår nu istället. jajja

Kollade på hockeyn igårkväll - Modo vann mot växjö med 2-0, vilket innebar deras tredje raka 3poängs match och dom ligger nu på fjärde plats. På torsdag är ju som sagt nästa match mot Luleå som jag tror kommer bli en riktigt spännande match. För er som vill kolla på den matchen kan kolla på kanalen 

 

Av Johanna Huisman - 2 oktober 2012 16:21

Åh vad less jag blir.. Har blivit heltaggad på att fara på hockey på torsdag mot Luleå, men insåg just att samma dag och samma tid ska jag vara i en helt annan stad, suck. Ska fara och kolla på ett genrep till operan elefant mannen med klassen, jajja. Angående operan så ska vi i klassen klä upp oss rejält^^ lite småkult faktiskt! Men fortfarande.. vill på matchen. 

Av Johanna Huisman - 1 oktober 2012 19:07

hah, när jag städade hittade jag även igen en hel del MODO mössor och halsdukar från när jag och robin var mindre^^

 

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards