jjohannahuisman

Alla inlägg under oktober 2012

Av Johanna Huisman - 23 oktober 2012 22:14

Ska gå och lägga mej nu så att jag inte lyckas klanta till något mer.. Direkt efter jag gjort klart inlägget om mina byxor, så lyckades jag stöta till skrivbordet jätte hårt så jag fick ont i benet och alla pantburkar faller ner och rullar ut över typ hela golvet.. och sen när jag sitter och gör flätor så tappar jag ut dom två gånger så jag blev tvungen att göra om dom, suck. GODNATT

 

Av Johanna Huisman - 23 oktober 2012 21:50

För ovanlighetens skull så beslutade jag mej för att fara och köpa mej ett par tights idag, skicklig som jag är så köpte jag på tok för stora tights.. skulle typ behöve två storlekar mindre, vet inte riktigt hur jag tänkte där. Kom först på en superbra idé som innefattade att vika in byxorna lite och sen sätta fast den vikta kanten med hårspännen, det gick bra en stund, fram tills att hårspännena typ skärde in i magen på mej. och sen kom jag på att jag har världens ninja skills på att sy, och sen visade det sej att jag sydde in dom för lite, BRA JOBBAT JOHANNA! och för er som nu kommer komma med förslaget att fara och byta byxorna - jag ids inte fara till stan enkomt för att byta ett par byxor när jag är jävligt pro på att sy! eller hur var det nu..

nå! vad tycker ni? MVG i att sy för hand kanske! hittade inte ens en svart tråd..

   

Av Johanna Huisman - 23 oktober 2012 18:17

Tänkte ta och visa upp vad jag fått nu från när jag fyllt år! Har dock inte haft kalas hos pappa ännu, men jag får väll lägga upp ett till inlägg senare isf!

Linn hade varit jätte lurig och skulle överraska mej genom att knipsa upp mitt skåp och lägga in presenter, muffins och ballonger, men det slutade med att dom knipsade upp fel skåp så hon fick komma och ge mej dom direkt i handen istället. Så tokigt det kan bli! Men som ni ser så fick jag galna sockar, en mysig tubhalsduk, chokladmuffins och ballonger!

 

Av Jennifer fick jag två klubbor, en 4 mm töjjning, en tubhalsduk och hundra kronor!

 

Utav mamma, Robin, Håkan, Jennifer och Christoffer fick jag en platttång, värmeskydd och ett par supermysiga lurviga sockar!

    

Den här sjukt fina tavla fick jag utav Simon!<3

 

Fick för typ första gången en present utav min bror - en biobiljett!  

    

Det kom även hem ett riktigt galet brev i min postlåda från Sandra Peterson, knasboll!

 

Det här fick jag utav min mormor och morfar - En parfym som heter replay och sen två olika test parfymer.

    

Sen fick jag pengar utav Solveig och lars, Viola och utav Camilla, Robin och Madde! 

 

Jag fick en söt ljushållare och värmeljus som luktade jordgubb utav Linda, Magnus, Daniel, Anna-Lena, Sebastian och Benjamin!

 

Fick även pengar utav Farfar, Eva, Josefine och Karolina!

   

Och sen sist men verkligen inte minst så fick jag en MODO match tröja utav pappa och Robin!



Av Johanna Huisman - 23 oktober 2012 18:09


Blir så sjukt taggad på Vintern när jag är inne på tumblr, min tumblr är i stort sett fylld med vinter bilder!

bilderna ovan är tillexempel därifrån.

Av Johanna Huisman - 22 oktober 2012 21:59

Har suttit och klurat på vad jag ska börja med för relief nu på fredag och efter typ två timmars tänkande och skissande så har jag kommit fram till vad jag ska göra. Ska göra ett dött träd i förgrunden, norrsken och berg i mitten och svart bakrund. Och förhoppningsvis blir det inte allt för svårt.. Saken är den att det brukar gå ganska bra när man gör något på papper, men sen när man börjar med leran blir allt kaos. 

   

Av Johanna Huisman - 21 oktober 2012 22:03

Filmen va sjukt bra! rekomenderar den stark för er som inte sett den!

Har nyss varit uppe och fikat och ska nog strax gå och lägga mej. Har sovmorgon imorgon som vanligt, så jag tar 10.15 tåget in till stan. Men innan jag far ska jag nog iväg till ug och kolla om dom har kvar någon plats till hockeyn som är på lovet.

 

Nu:

Av Johanna Huisman - 21 oktober 2012 19:56

Kolla på This means war och käka zoo med Jennifer. 

   

 

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards