jjohannahuisman

Alla inlägg under oktober 2012

Av Johanna Huisman - 16 oktober 2012 21:56

Började dagen med att kolla på Elefantmannen på estetiska kommunikationen, sen svenska prov och som sista lektion hade jag engelska då jag gjorde klart min "women on a train" berättelse och gjorde nästan klart "my favorite piece of art" uppgift. Sen åkte jag med tre bussen hem vilket alltid är lika skönt! 

NU: lyssna på awesome musik och försöka sova.

 

bild från förra vintern

Av Johanna Huisman - 16 oktober 2012 12:54

Måste ju vara på det mest deprimerande stället på jorden.. Alla från nordmaling skriver att det snöar och sen sitter jag här i umeå och när man kollar ut genom fönstret så ösregnar det.. VILL HA SNÖ! lyckan som kommer uppstå om det fortfarande snöar när jag kommer hem!

 

Bild från förra vintern med Benjamin och Sebastian.

Av Johanna Huisman - 14 oktober 2012 21:18

Har för en stund sen kollat på spy kids 4 med pappa, som var ganska bra. Ska läsa igenom svenskan en gång till nu sen ska jag nog lägga mej tidigt ikväll. Har dessutom sovmorgon imorgon så jag tar 10.15 tåget in till stan, yä.

 

Du är galnast och bäst! älskar dej

Av Johanna Huisman - 14 oktober 2012 18:43

I brist på något att göra så har jag suttit och försökt lära med Photoshop.

och så här blev resultatet - Jennifers nya header. har ju inte precis lärt mej det där än..

  

vet inte om hon lagt dit den än men.


Av Johanna Huisman - 14 oktober 2012 12:34

Linn har precis farit hem och jag sitter och lyssnar på låtar med Alan Jackson och Luke Bryan, mycket skönt. Om en stund ska jag nog gå ut och hjälpa pappa med att ta upp pären och sen ska vi käka middag hos farmor, lugn dag.

 

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards