jjohannahuisman

Alla inlägg under januari 2013

Av Johanna Huisman - 18 januari 2013 20:19

Mitt hår och mina ögonfransar är galna när det är över -20 grader ute! haha tog kort med min mobil tidigare idag! inte bästa bilden, men man ser verkligen hur fruset det är! haha ögonfransarna på ögat till vänster!

GALET

 


-21

Av Johanna Huisman - 17 januari 2013 20:15

-21 ute, tända ljus i hela huset, kollat lite på hockey och har nyss tagit mej en lång dusch. Ska gå och lägga mej så fort pappa har varit och skrivit ut ett dokument jag ska lämna in imorgon. Godnatt!

           

Av Johanna Huisman - 17 januari 2013 16:30

Är trött som fan, mår inte så särskilt bra och fryser. så efter jag käkat middag ska jag mest troligt baka mej en kladdkaka och lägga mej i sängen och kolla på film, och sen försöka sova himla tidigt! Ser väll om jag bloggar något mer ikväll. 

 

Dålig uppdatering för att det inte händer något speciellt i mitt liv just nu som jag vill dela med mej utav.

Av Johanna Huisman - 16 januari 2013 20:28

Har precis kommit hem från en skön kväll i backen med den bästa (!!) MEJ SJÄLV ♥

 

Got 2 luv my self!

Av Johanna Huisman - 14 januari 2013 21:53

Mina kinder är bra knepiga. Har bara suttit inne på en stol och inte ansträngt mej det minsta lilla eller kommit åt kyla. Men när jag gick till spegeln så ser jag att mina kinder är knallröda?! Försökte ta kort på hur röd jag var, men det syntes knappt, men ni ser ju lite iaf. Knepigt!

   

Av Johanna Huisman - 13 januari 2013 22:57

Sådärja! nu har jag städat klart och plockat ut alla julsaker! känns himla skönt. Ska nog gå och lägga mej strax, eftersom att schemaläggarna gjort om vårat schema till bajjs, blöööh. Godnatt!

         

Av Johanna Huisman - 13 januari 2013 20:53



Imorse när jag vaknade tänkte jag direkt att jag ska vara superduktig och städa rummet och plocka undan alla julsaker. Men det slutade med att jag satte mej och försökte fixa min externa hårdisk, och vet ännu inte hur det går med det, datorn håller fortfarande på. Aja, sitter nu och har precis kollat på så ska det låta, och ska nu gå ner och städa. 
 

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards