jjohannahuisman

Alla inlägg under mars 2013

Av Johanna Huisman - 12 mars 2013 21:30

Yahoo! Har fått bort alla läxor förutom en (som jag förövrigt också fick hjälp med) tack vare bästa Ninni, tack så mycket för hjälpen! Imorgon på skolan ska vi få gå och kolla på musik ettornas projekt, yaaay!

Ska skicka in lite saker nu, kolla schemat, göra lite matte och sen lägga mej och kollla på lite Avatar sen sova! Godnatt      

Av Johanna Huisman - 10 mars 2013 21:54

Har spenderat exakt hela dagen i sängen framför avatar, har kollat på 28 avsnitt. Tog några pauser för mat och toabesök, lat men jävligt skön dag! Skulle behövas fler sånna dagar. Ska lägga mej i sängen och kika på några fler avsnitt nu, sen sova. Godnatt

 

Av Johanna Huisman - 9 mars 2013 22:16

Min dag - kalas för Håkan (Grattis ännu en gång), middag på blå, fruktsallad, vaniljsås och melodifestivalen där Robin Stjernberg vann men låten You. Helt klart rätt person som vann med tanke på vilka som var med i finalen. Nu sitter Jennifer här bröve mej och tjatar på att köra singstar, så har inget annat val än att starta spelet, haha.

     

Av Johanna Huisman - 9 mars 2013 09:36

 

Mamma och Håkan

mat

Av Johanna Huisman - 8 mars 2013 20:20

Åh mat kan ju påriktigt vara det bästa på jorden! Käkade fetaste frukosten, åt massa bullens korv till lunch och till middag åt jag fläskfilé i ugn och ris, sen for jag till linn, åt mer middag - tacos, for på konsum köpte massa gott, åt en glass på vägen hem, ska snart käka semlor, ska sen äta tårta. MAT

Min första middag

   

Av Johanna Huisman - 8 mars 2013 08:22

Har verkligen inget intressant att blogga om just för tillfället. Men för att det inte ska stå helt still så får ni kika på lite kort som min brur sprang runt och tog igårkväll.

             

Av Johanna Huisman - 6 mars 2013 23:20

Kvällen har tillbringats i Rundvik med Ninni och Cecilia. Vi har grillat, käkat och bara haft det trevligt!

         

Av Johanna Huisman - 6 mars 2013 14:56

                                   

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards