jjohannahuisman

Alla inlägg den 3 april 2013

Av Johanna Huisman - 3 april 2013 23:05

Kvällen spenderades i Rundvik med Elin, Filip och Daniel och kom hem för en stund sedan. Funderar på att lägga mej i sängen och kika på batman filmerna och sen sova, börjar bli trött redan nu så det blir nog kanon. Godnatt!

 

Av Johanna Huisman - 3 april 2013 15:52

Linn, om du inte visste om det redan, så måste jag få berätta för dej att du typ är den roligaste jag känner! Hittade igen dom här facebook statusarna som du skrivit till mej. Kunde verkligen inte sluta skratta!


För alla er som inte förstår så har hon lagt till massa konstiga allternativ, haha galenpanna!

     

Av Johanna Huisman - 3 april 2013 14:57

Som jag skrev i tidigare inlägget så har jag ganska precis skjutsat iväg Joanna till tåget. Har haft himla trevligt trots att vi inte gjort så mycket. For iväg på filmnatten och kollade på den första filmen - The Avengers, träffade trevliga personer och sen for vi hem och bakade Philadelphia tårta som vi käkade idag samtidigt som vi kollade på Pitch Perfect, hehe älska filmen! Har än så länge inte planerat något för kvällen, men ska kanske beställa hem en sak och sen försöka mej på att städa mitt rum. 


     


Recept på Philadelphiatårta:

Ni behöver tre skålar, en elvisp, en slickepott, en form med löstagbar botten, grädde, digestivekex, philadelphiaost, socker, vaniljsocker och ägg.


Skål 1 (vispas hårt)

3 dl grädde

1 tsk vaniljsocker


Skål 2 (vispas)

1 pkt philadelphiaost (200g)

1,5 dl strösocker

3 ägggulor


Skål 3 (vispas hårt - tills du kan vända skålen uppochner)

3 äggvitor


Blanda ihop skål 1+2, vänd sedan ner skål 3 försiktigt.

Krossa digestivekex, smörj formen med smör och de krossade digestivekexen, häll ner smeten och strö över de krossade digestivekexen på kakan och stoppa in kakan i frysen i två timmar. Serveras med bär.

Av Johanna Huisman - 3 april 2013 14:46

Tog premiärturen för iår på Ferdinan när jag skjutsade Joanna till tåget.

Har saknat dej min finaste cykel!

   

Av Johanna Huisman - 3 april 2013 14:30

                                               

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards