jjohannahuisman

Alla inlägg under augusti 2011

Av Johanna Huisman - 28 augusti 2011 18:00

im back! i måndags började skolan med att få en massa information om läsåret och sånt shit, sen fick vi visa sjuorna runt på skolan och sen köra nån skolorientering me massa frågor, med typ 7orna och 8orna i c-hemvistet. och de typ SÖG.

sen har veckan bara rullat på, har typ inte gjort något speciellt. förutom att i fredags komme matilda till mej med hennes räser vespa, sju minuter från olofsfors till mej. vi gjorde inte så mycket, bara typ tchillade på rampen på skolan (a). sen igår for jag ut till ava på stugsista.  dom som va där, va jag, mamma, håkan, jennifer, öhlund, solveij, lars, camilla, jonas och madde. riktigt mysigt, dom hade tänt "marshmaller" (haha) runt hela sundet, grymt awesome. sen runt 00.00 så gick vi å badade i poolen (34 grader). vi badade till ungefär 03.00, sen gick vi å la oss. sen idag har jag knappt gjort någonting.. ska strax in te rundvik. sen på tisdag är de skolfoto...

aja, ska typ ta å packa sakerna jag ska ha me mej till pappa nu, hane.

 

Av Johanna Huisman - 24 augusti 2011 19:27

som ni säkert har märkt så har det inte blivit några inlägg i veckan, och så kommer det nog fortsätta. har inte något internett, så det får ni leva med.

 

Av Johanna Huisman - 21 augusti 2011 10:45

Dödsolycka på E4 i Lögdeå

En person avled efter en påkörningsolycka på E4:an vid Lögdeå utanför Nordmaling klockan 23.08 på lördagskvällen.

Det var en man född 1978 som kom gående på vägen, och då blev påkörd i södergående körfält. Det var en personbil som körde på mannen. Han avled på olycksplatsen. På söndagsmorgonen hade polisen underrättat de anhöriga om olyckan.

Enligt polisen har mannen blivit påkörd i vänster körfält på en dubbelfilig sträcka av E4 av en personbil som höll på att köra om en bil med släpvagn. 

Uppdaterad 21 augusti 2011 kl 10.35

Publicerad: 21 augusti 2011 kl 01.18 

Av Johanna Huisman - 19 augusti 2011 00:34

tjennaah! ikväll har jag ninni cecilia och edvin vart och grillat på badberget i några timmar. trevligt trevligt! runt 11 for vi hem till cecilia och tchillade. 

nu sitter jag och kollar på 2½ men, och ska snart gå och lägga mej. är jätte trött, har knappt sovit något på 2 veckor.. har lagt mej/somnat mellan 2-5 varje dag, och vaknat 7-10. sen måste jag försöka vända tillbaks dygnet så man orkar upp på mornarna nu när skolan börjar. aja, nu ska jag se klart på 2½ men och sen sova. godnatt och sov gott sötnosar!

 

Av Johanna Huisman - 18 augusti 2011 17:57


2011-04-15     

Av Johanna Huisman - 18 augusti 2011 15:42

åålaah! igår va jag ju som sagt me linn. efter vi spelat monopol så gick vi runt rundvik och snackade. sen tchillade vi bara. och runt 2 va linn duktig och cyklade hem (nordmaling). just nu sitter jag och lyssnar på musik och chattar. och ikväll ska jag grilla med ninni och cecilia, blir nog fler. 

sen har jag fått se hur mitt schema kommer se ut till hösten.. både bra och dåligt

       

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards