jjohannahuisman

Alla inlägg under september 2014

Av Johanna Huisman - 24 september 2014 20:24

Har haft en riktigt bra onsdag faktiskt. Skoldagen har rullat på som vanligt + så hade vi en föreläsning av en skön snubbe i slutet av dagen. Och ikväll har jag hunnit göra bort två läxor, vilket känns hur skönt som helst, speciellt med tanke på att de ska vara klar tills imorgon. Ska sätta mej och skriva lite frågor nu till ett prov som vi har på måndag om upphovsrättslagen och sen duscha och gå och lägga mej. Bra flow nu!

Av Johanna Huisman - 20 september 2014 11:13

Ikväll är det hockey och filmkväll som gäller! Matchen mot HV71 börjar 18.30 så vi tar tåget ner runt fem. Och med tanke på torsdagens utklassning mot Färjestad (6-2) så hoppas man självklart på ännu en skön seger ikväll. Och efter det blir det filmkväll här hemma med rundvikarna. Bra lördag! (förhoppningsvis.)


Bara 28 dagar kvar tills jag fyller 18!!!!

Av Johanna Huisman - 15 september 2014 14:57

Var ute i stugan en sväng igår då vi skulle ta in bryggan och vintra upp. Skulle även köra över plåtlådan till Nordmaling då jag fick lite problem på slutet. Eftersom att det är lågvatten så var det för grunt när jag skulle in i levarbäcken så jag fick kliva ur båten, dra den i survesa en bit, efter en stund kunde jag börja ro och plus så var det ganska blåsigt så båten ville bara driva innåt land, men när jag tillslut kom in till bäcken så kunde jag starta motorn och fortsätta in till båtplatsen. Fyfan vad det förstörde min dag, menmen, så kan det gå.

Bild från stranden i skåne, 2013

Av Johanna Huisman - 14 september 2014 17:29

Det är våran lärare Erik som tagit alla graffiti (och hungerspelen) bilder.

Av Johanna Huisman - 14 september 2014 10:47

Igår vankades det 50 års kalas på hemmaplan för Anna-Karins syster. Middag, fika och trevligt folk. Utöver det så kollade jag även på en bedrövlig hockey match som slutade 6-2 till skellefteås fördel. Men om man ska se något possitivt med matchen så vann vi tredje perioden med 2-0. Aja, nya tag på torsdag. Annars då, jag var med Ninni, Elin och Cecilia i fredags, vilket var riktigt mysigt och ikväll ska jag fara till mamma.

Hoppas alla haft en trevlig helg.

1-3

Av Johanna Huisman - 11 september 2014 22:53

Kvällens match mot Örebro slutade tyvärr i förlust. Dock jäkligt skönt att hockeyn äntligen kommit igång igen!

bild av Elina

Av Johanna Huisman - 11 september 2014 07:15

På våran inspark för bild ettorna, för nån vecka sen, hade vi temat Hungergames! Måste själv erkänna det att vi var jäkligt grymma! Vi både såg tuffa ut och hade jätte bra upplägg och lekar!

Av Johanna Huisman - 10 september 2014 21:37

Är fullt medveten om att jag har varit sämst på att uppdatera, och ska försöka ändra på det. Men det har verkligen inte hänt något speciellt alls under den senaste tiden typ. MEN imorgon! Då jävlar börjar hockeyn igen! Som jag längtat efter att den dagen ska komma! Trots att jag är sjuk, och har legat hemma idag, så kan man ju inte missa säsongsstarten! Drygt 21 timmar kvar nu! ÄNTLIGEN.

Bild från när vi hade grafitti förrförra veckan. Ska visa lite mer därifrån senare.

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards