jjohannahuisman

Alla inlägg under juni 2014

Av Johanna Huisman - 29 juni 2014 21:26

Igårkväll blev det en tur ut till Furören med Jennifer, och det var så enormt vackert ute på vattnet. Iprincip klar himmel och havet var näst in till spegelblankt. Så vi var ute några timmar och fikade, spelade kort och pratade. Och när vi väl kom hem så badade vi badtunna. Ändå bra lördag!


Av Johanna Huisman - 22 juni 2014 20:32

Det är sommarlov, jag kör båt, tar bilder på vattnet, lägger upp dom här, lev med det.

Av Johanna Huisman - 21 juni 2014 15:37

Hade det riktigt trevligt igår, trots att vädret inte var det bästa, dock så sprack det upp senare på kvällen. Tänkte innan jag for att "ja! nu tar jag med mej kameran så jag kan ta massa fina bilder!", men som vanligt tog jag knappt upp kameran.. Men någon bild blev det då iaf! Hoppas alla hade en trevlig midsommar!


Av Johanna Huisman - 20 juni 2014 10:52

Idag ska jag först sjunga några låtar på Åbergsgården här i Lögdeå och sen bär det av ut till Storänget!

Av Johanna Huisman - 17 juni 2014 22:56

Idag har jag alltså haft sommarlov i en vecka, va? Har verkligen inte fått någon sommarlovskänsla än.. Men på fredag är det midsommar och då ska jag ut till storänget, så den kanske kommer snart!

Av Johanna Huisman - 15 juni 2014 22:25

Har haft riktigt härlig helg! Fredag var jag som sagt ute i Salusand, vilket var hur trevligt som helst, fast kom inte isäng förrns vid fem och klockan åtta så vare bara upp och åka hem och måla lagårn (på bilden var det ett varv kvar på övre delen av lagårn). Så man var ju måttligt trött resterande delen av lördagen då vi firade mamma i efterskott och robin som tagit studenten. Idag har jag bara tagit det lugnt och vilat upp mej lite.

Av Johanna Huisman - 13 juni 2014 16:31

Ikväll så drar man ut till Salusand för trevligheter. Pontus fyller 18 på måndag så då blir han firad idag!

Bild av Elin från förra sommaren.

Av Johanna Huisman - 13 juni 2014 01:23

Dagen spenderades i stan med mina brudar och sen nu ikväll så har jag varit och jobbat, och sen vid halv tio, drog jag och Linn premiärturen med plåtlådan för iår. Vi åkte ut till Furören och fikade lite och myste. Bra dag! Och imorgon går mina småsyskon på sommarlov och resten av helgen ska jag måla en ladugård. Härligt!



Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards