jjohannahuisman

Alla inlägg under juli 2012

Av Johanna Huisman - 31 juli 2012 23:52

vi är båda födda till fotografer och modeller.

måndag

           

tisdag

                         

Av Johanna Huisman - 31 juli 2012 23:34

DÅ VAR DET BOKAT OCH KLART!! Jag, mamma och Linn drar iväg ner till Sundsvall på fredag - lördag för att kolla på Magnus Uggla, Tomas Ledin, Bryan Adams, Melissa Horn och Kent! Hur grymt kommer inte bli?! SÅ JÄVULST MÄKTIGT!

taggarsåäckligtjävlamyckettypdetbästasomhäntmejoch
jagärjävligtlugnjagvethejdå.

TAGGA DESSA UNDERBART FANTASTISKA MÄNNISKOR!

 

Av Johanna Huisman - 31 juli 2012 10:44

Tjena! ligger inne i husvagnen hos Joanna nu medans hon duschar. Gårdagen var awesome! Vi drog först iväg till affärn  och köpte gotta för mer än hundra kronor, inte alls tjockt. Tog sen en galen sväng med fyrhjulingen på typ alla åkrar och sen in i skogen. Runt sju kom Jonathan hit, vi käkade hamburgare och sen kollade vi på dom tre första american pie filmerna. 

Idag ska vi typ fota och hålla på ute och sen runt tio ikväll ska jag hem. slänger in bilder sen när jag kommer hem.


igår.

 

Av Johanna Huisman - 29 juli 2012 20:50


vänster 

 

höger

 

Av Johanna Huisman - 29 juli 2012 16:27

YEAH! en veckas sommarlov nu då! efter det så jobba jag sist vecka! 

chillpill.

 

drar till detta vackra place imorgon!

HEJ

Av Johanna Huisman - 29 juli 2012 01:02

 

Av Johanna Huisman - 29 juli 2012 00:38

Sjukt king lördag! först jobbat, sen for jag iväg till övik med pappa och kollade på bio. vi såg den nyaste batman filmen "the dark night rises". Galet bra film! rekomenderar den starkt^^

Imorgon ska jag först jobba och sen packa ihop mina grejjer och dra iväg till pappa. Och nu sitter jag och lyssnar på musik, som vanligt.

 

Av Johanna Huisman - 27 juli 2012 16:52

OOOOOOOOOHH! nu är det inte länge kvar tills Jag och Linn ska ha julafton! det blir förhoppningsvis nån gång nästa vecka! YÄÄY:] kommer fan bli grymt! kommer innehålla:

- snö

- lussebullebak

- presenter

- julgran 

- julmust

- julmusik

+ min babe!

Hur awesome är inte de?!

 

snodde denna grymt snygga bild på oss från Linns instagram:] 

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards