jjohannahuisman

Alla inlägg under juli 2012

Av Johanna Huisman - 11 juli 2012 23:07

jaha, ba så där rent spontant så ska Elin nu cykla hit från Rundvik! galet:]

 

2010:]

Av Johanna Huisman - 11 juli 2012 22:42

Kom hem från jobbet för ca en timme sen och sitter nu och lyssnar på galet bra musik! fick just godis av simon, gooooottt<3 hehe aja, ska nog ta och röjja undan lite på rummet nu, ser rent utav ut som ett jävla bombnedslag.. skulle städa förra helgen, men då låg jag på sjukhuset och sen for jag ju till holland.. KORV. känner att jag har myyyyycket att berätta:] fast nä hejdå

 

Av Johanna Huisman - 10 juli 2012 23:54

HALLOJ. saknat mej? ähh behöver inte fråga, vet att ni gjort de.

Kom iaf hem runt 3 tiden igår natt. Och idag har jag vart med saknade Linn!<3 Vi var ute och pratade ett tag sen gick vi hem till mej och bakade kladdkaka och kollade på Det regnar köttbullar i 3D. När hon for hem käkade jag mamma och robin tacos, sen såg jag och mamma på allsång på skansen och efter det några program på TV4 fakta. 

Sitter nu och lyssnar på musik. kommer berätta och lägga upp bilder från Holland senare i veckan. 

 

Av Johanna Huisman - 3 juli 2012 14:00

"Live your life today, couse yesterday is gone, and tomorrow might never come"

"Friends are like potatoes, if you eat them, they die"

"Never regret something that once made you smile"

"If someone hates you for no reasone, give them one"

 

Av Johanna Huisman - 1 juli 2012 16:43

Sitter just för tillfället i bilen pålägg till Stockholm! Bloggar från pappas iPad.Efter jag vart hos mamma och packat for vi till Camilla som hade haft kalas igår. Fikade och hade trevligt! Men ja, nus sitter jag som sagt i bilen. Har precis passerat husum så har inte kommit så långt:]Blöööööööh har Inge mer å berätta, så ni får ha en fortsatt bra dag allesammans! ROLIGT INLÄGG UTAN BILD japp japp hehe för alla som vill veta, min bror sover, han ser ganska skojjig ut:]

Av Johanna Huisman - 1 juli 2012 12:04

Kommentar till Om dom pussas spyr jag

Emma

Lördag 30 juni 00:00

Vart köpte du skojrtan? (: Asfin ju!

____________________________________________________________________

Tack så mycket, köpte skjortan på Carlings i Umeå!:)


Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards