jjohannahuisman

Alla inlägg under april 2012

Av Johanna Huisman - 30 april 2012 16:07

   

 
Av Johanna Huisman - 30 april 2012 15:56

WARNING! skit hög volym på videon.

kan ni kolla på den? ;s det funkar inte för mej, så om det inte gör det för er heller, så får ni kolla på bilderna i inlägget under
 

Av Johanna Huisman - 30 april 2012 15:37

HAHA ååh måste bara berätta om hur galna jag och Joanna var i torsdags! Vi, jag, Joanna, Simon, Peter och Linus, hade nämligen köpt en tårta utav Matilda och Anna. Och då kom vi till den stora frågan.. hur ska vi äta tårta? haha jo, vi bestämmde oss för att gå till matan och sno gafflar^^ haha.. 


Jag och joanna ville vara lite extra ninja, så för att vi skulle ta oss till matan så gick vi runt med finger pistol och smög oss runt varje hörn och kant. Rullade runt lite på golvet och va bara helt galna! älskade alla knasiga blickar vi fick utav alla på skolan^^ haha. 

För att ni ska förstå lite bättre så satte jag mej ner (i lite mer än två timmar;soch ritade en liten serie!

         

Av Johanna Huisman - 30 april 2012 15:09

Just nu sitter Joanna på sin moppe och håller på köra hit! Just för tillfället så är jag i Rundvik, men sen runt kanske fyra/fem tiden så åker vi in till Nordmaling till mamma och käkar grillat! Vet inte vad vi ska göra i kväll men vi kanske åker och kollar på majbrasan och sen på ug, Vi ser väll! Sen vill jag önska er alla en trevlig valborg!


Vädret just nu går inte att klaga på! bilden tagen genom mitt fönster med webb. 

 

Av Johanna Huisman - 30 april 2012 08:15

Haha, William Spetz.. Hur kul som helst ju! Vilken knasboll!

Av Johanna Huisman - 30 april 2012 00:27

   

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards