jjohannahuisman

Alla inlägg under december 2013

Av Johanna Huisman - 30 december 2013 23:43

Dagen kunde fasen inte ha blivit bättre! Först hänga med bästa tjejorna på stan med massa shopping, sen ner på arenan och köpte slutspelstilllägg, matchen började, dom spelade bra, i andra period pausen får jag veta att jag fått jobb (!!!) och sen så vinner vi med 3-1! Så jävla perfekt avslut på året! Och imorgon blir det käk i rundvik och sen fest i stan med massa kung folk! lyckliglyckliglycklig


Av Johanna Huisman - 30 december 2013 18:15

Sverige vann VM-guld, Ninni fyllde 18 och styrde fest, Jag for till skåne och jobbade och när jag kom hem hade mamma gjort om på mitt rum, Resten av sommaren spenderades väldigt mycket med Ninni, Elin och Cecilia och andra kompisar, Var ganska mycket hemma hos mormor och morfar i Sunnansjö, Körde väldigt mycket båt och var ute på havet nästan varje dag, Elin fyllde 18 och vi firade henne alla fem, Hade klassfest med gamla klassen, Jag och Linn hade våran efterlängtade Juliafton, Hade en riktigt rolig kväll med rundvikarna och hockeyn drog äntligen igång i mitten av augusti. 

Helt klart en utav de bästa sommrarna på länge!!

Av Johanna Huisman - 30 december 2013 12:05

Idag ska jag ner till Övik med bästa brudarna och shoppa! Efter det så ska jag ner på arenan och kolla på sista matchen för iår mot AIK! Så det blir en heldag nere i Övik för mej idag, mys!

 

Av Johanna Huisman - 29 december 2013 15:16

I början av 2013 gjorde jag inte så mycket annat än att hänga med kompisar, vara ute i snön, grilla och käka massa mat. Och var även och såg på Tomas Ledin för andra gången med Linn!

Av Johanna Huisman - 27 december 2013 15:20

Av Johanna Huisman - 22 december 2013 20:54

Vart är julkänslan? Helt sjukt att det är julafton om typ 30 timmar, och ute är det inte en millimeter snö. Har ingen julkänsla alls. Om julen ändå var lika spännande nu som den var när man var liten, att man redan i början av december längtade så mycket till julafton så man inte visste vart man skulle ta vägen, att man var så taggad på julklappar och kalle kvällen innan så man knappt kunde sova, att springa ner så fort man kunde på julaftonsmorgonen för att kolla på alla paketen under granen och öppna presenterna i julstrumpan och sen sitta och kolla ut genom fönstret hela eftermiddagen för att se när tomten kom. De va tider de.


Av Johanna Huisman - 22 december 2013 18:45

Modo har startat en podcast för att "lära känna" organisationens spelare, ledare och medarbetare. Riktigt rolig idé faktiskt. Och först ut är Mario Kempe! klicka på bilden för att komma till podcasten.

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards