jjohannahuisman

Alla inlägg under november 2012

Av Johanna Huisman - 30 november 2012 22:20


Singstar, Gutar Hero och Dance Party med Jennifer ikväll. Inte helt fel! 

     

Av Johanna Huisman - 29 november 2012 22:29

Har precis kommit hem ifrån hockeyn. Ingen märkvärdig match bortsett från att dom vann med 2-0! Man får verkligen inte samma känsla och inlevelse när man sitter ner, men det gick ju det också. Mål gjorda av Steen och Ritola, och med matchhjälten Starkbaum i mål så var det inte konstigt att Timrå inte gjorde några mål. 

I mitt bröst där slår ett Modo-hjärta, som aldrig kommer tappa hopp!

 

Av Johanna Huisman - 29 november 2012 16:18

Ikväll klockan 19.00 är det dags för det tredje länsderbyt som gäller på hemmaplan och Alexander Steen är redo att spela igen! Så här lång har Timrå vunnit alla matcher under säsongen, dags för revansch?

Matchen visas på .

 

Av Johanna Huisman - 28 november 2012 20:02

Kom just hem från att ha varit på julmarknad med Linn, himla mysigt! Ska strax fika glögg, tunnbröd, pepparkakor, chokladkola och annat gott! Men fram tills dess ska jag sätta mej och plugga lite historia. Skön kväll!

       

Av Johanna Huisman - 27 november 2012 18:48

Nu ska jag gå upp och slå på TVn och kolla på kvällens hockey match, Modo - Skellefteå. För er som är intresserade kan kolla på matchen på  eller följa live rapporteringen på hockeyligan.

  

UPDATE: matchen verkar vara på cmore live 4.


Av Johanna Huisman - 27 november 2012 18:43

 

Tänte nu ta och tipsa om tre sjukt bra låtar med bandet Return som jag tycker alla borde lyssna på!

Return - To The Top

Return - Bye Bye Johnny

Return - Sing me a song

Av Johanna Huisman - 27 november 2012 18:38

Tror att jag är klar med min önskelista nu! har hållt på med den i kanske lite mer än en månad. Tänker alltid att jag är klar och sen kommer jag på eller så hittar jag fler saker som jag vill ha. Men det känns som att jag är klar nu! har ju bara hittat lite saker som jag vill ha.. borde sluta kolla efter saker på internet! hehe

 

Av Johanna Huisman - 26 november 2012 19:07

Ska gå ut och basta med Jennifer nu, och sen ska jag försöka gå och lägga mej tidigt, wish me luck.

 

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards