jjohannahuisman

Alla inlägg under december 2011

Av Johanna Huisman - 30 december 2011 12:45

vi kom inte i säng förns kvart över fem, och vaknade för ett tag sen. eller jag gjorde de, elin och ninni dom sover fortfarande. funderar på att väcka dom, igen.

Förövrigt så tror jag nog bara att vi kommer ta det lugnt och chilla idag. 


Imorgon är det nyår! på förmiddagen ska familjen och några fler fara till agnäs och åka snowboard/slalom. det blir nog riktigt roligt, har inte åkt någonting i år. sen när vi kommer hem ska vi göra oss iordning och sen åka ner till lundqvist och fixa med maten och sånt. sen ska jag nog fara iväg och träffa ninni och elin en stund också. ja, så kommer min nyår se ut iallafall. vad ska ni göra?

 

bild sen två år tillbaka tror jag.

Av Johanna Huisman - 30 december 2011 03:26

for in te rundvik runt sex-sju tiden och var med ninni och elin. vi såg på två filmer som jag dock inte minns namnen på, men dom var riktigt bra. sen runt tolv följde dom med mej till nordmaling. 

just nu ligger vi och lyssnar på musik och chillar. lär väll gå och lägga oss om ett tag.

tjoflöjt

   gammal bild. 

Av Johanna Huisman - 29 december 2011 02:46

var ju som sagt på match tidigare, och det ända jag kan säga om det, är att dom spelade som krattor.. när vi kom hem, så följde linn mej hem. vi har typ suttit å flummat oss nå jävulst xD haha orkar inte:] 

tyst. tyst:[] tyst. tyst:) tyst:[] du kan va tyst. är tyst det ända du kan säga? tyst:[] osv... ahahhahah.


linn for nyss hem, och jag ska typ gå och lägga mej nu, är hyfsat trött. 

GODNATT, dröm om de småkryp du mött. 

 

Av Johanna Huisman - 28 december 2011 12:12

måste bara lägga ut en bild på en jätte kul sak linn skrev i min logg, för typ länge sen. 

hon la till fler alternativ än vad som egentligen inte fanns:] 

Av Johanna Huisman - 28 december 2011 01:50

linn har nyss gjort mej sällskap en stund. runt 12 kom hon hit och har för en stund sen farit. bra avslut på dagen! imorgon ska vi ju som sagt fara in te övik!! Då hoppas vi verkligen på seger! nä, nu tror jag att jag ska ta och krypa ner i sängen, börjar bli riktigt trött nu. godnatt!

goda tider, goda tider.  

Av Johanna Huisman - 27 december 2011 23:49

LINN ÄR AWESOME

                                                         

Av Johanna Huisman - 27 december 2011 23:31

Blev inte å vara med Matilda ikväll, utan istället låg jag och halvsov i mörkret till Another cinderella story. när filmen just slutat, kom mamma ner och frågade om jag ville kolla på 27 dresses, och så blev det. filmen slutade nyss och sitter nu och snackar med Linn. Imorgon ska vi fara in te övik och kolla på Modo -Brynäs! är fett taggad! so that's it, hejjs.

 

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards