jjohannahuisman

Alla inlägg under februari 2013

Av Johanna Huisman - 28 februari 2013 19:48

Har ont i huvudet, är trött, vill äta mat och har många gamla inlämningsuppgifter jag måste göra klart. suck, förhoppningsvis så försvinner allt om jag sover, gör ett försök. Godnatt

 

bild från förra våren

~

Av Johanna Huisman - 28 februari 2013 18:48

             

Bildkälla: tumblr

Av Johanna Huisman - 28 februari 2013 18:17

Den ända sporten som jag är insatt i är då hockey, där jag i elitserien håller på Modo, som ni kanske har märkt.

 

Och sen ett annat lag jag håller på, som inte framgår i bloggen, är Vancouver Canucks från Kanada i NHL.

 

Av Johanna Huisman - 26 februari 2013 20:31

Har spenderat i stort sett hela kvällen på att rita och lyssna på musik. Har även käkat semla, kikat på hockey och chillat på golvet. Ska nog gå och lägga mej strax eftersom att jag är brutalt uttråkad, men det blir skönt! Det är förresten bara tre dagar kvar tills det är sportlov! På lovet ska jag bla åka snowboard, fara på hockey och kanske ha sagan om ringen maraton, läängtaar! Kan inte bara veckan ta slut?! 

 

Av Johanna Huisman - 26 februari 2013 20:21

 

(Jag är fin när jag sträcker mej över sakerna för att ta kort, ja)

               

Jag har alltid vetat att jag har fruktansvärt mycket saker i mina jackfickor, men trodde inte det var såhär illa. Haha liksom vafan en söndrig ficklampa? Men det bästa som finns i min jacka är nog min minifläkt och ringen!

!!!

Av Johanna Huisman - 25 februari 2013 21:55

 

Liiiiiin! du gjorde just hela min kväll! Skulle kunna skriva en bok lika tjock som bibeln om varför du är underbar! Älskar dej bästa vän!

Av Johanna Huisman - 25 februari 2013 21:15

Har ganska nyligt kommit hem till pappa, ligger i sängen och lyssnar på musik och har ganska nyss insett att jag glömt min nessesär hos mamma, med mina glasögon (jag är blind utan), min tandgrej, parfym och deo.. suck förstörde min kväll.. Ska strax sova så jag orkar upp imorgon, godnatt!

 

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards