jjohannahuisman

Alla inlägg den 1 september 2011

Av Johanna Huisman - 1 september 2011 20:52

i måndags va det bara en helt vanlig värdelös måndag. tisdagn sög d*se, så värdelöst. på morgonen hade jag sjukt ont i ögonen, så jag kunde inte ta på mej linserna, utan fick ta med mej dom till skolan, sen hann jag inte fika så jag va as hungrig. jag fick vara blind fram till 12, och då var det skolfoto. sen va det typ kassler så jag åt ingenting, så jag va hungrig hela jävla dagen, och så kom jävla fucking solen fram och jag fick ont i huvet. nästan bara värdelösa lektioner.. den enda bra lektionen va typ teknik. aja, de va min tisdag. på onsdag hade vi först b-språk och sen gastronomi resten av dagen. vi gjorde grillspett, potatisgratäng, vitlökssmör, sallad och till efterrätt gjorde vi nån deg som man hede ut i formar och sen hede man på vaniljsås och hallon! möööms!! och så slutade vi tidigare! ni kommer få bilder från den onsdagen så fort jag får bilderna av anna. 

idag va de ju såklart också skola, ganska chill dag! inte så jobbiga lektioner. tog en tidigare buss hem, och när jag kom hem va jag duktig chey och klippte gräsmattan! sen for jag ju och kollade på fotbollsmatchen som jag skrev i ett tidigare inlägg. sen har jag bara tagit det lugnt. och imorgon ska linn och matilda följa mej hem efter skolan och då ska vi dra å käka på pomodoro, och sen foto jävel! aa skriver mer sen, kände att det blev lite för mycke..

 

Av Johanna Huisman - 1 september 2011 20:30

har nyss varit och kollat på en fotbollsmatch uppe på fotbollsplan. IFK Rundvik mot vännes, rundvik vann med 3-0 duktiga pojkar!!

bilderna vart inte så bra,men bättre än inget iaf;)

                                   Samos, simons hund! 

Av Johanna Huisman - 1 september 2011 20:25

grymt bra version av hallelujah!

den gick inte å bädda in så ni får klicka upp den på youtube!

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards