jjohannahuisman

Alla inlägg den 21 mars 2012

Nu:

Av Johanna Huisman - 21 mars 2012 23:48

SOVA.

 

Av Johanna Huisman - 21 mars 2012 23:38

har typ egentligen hundra miljarder favorit låtar.. men visar bara tre.

Av Johanna Huisman - 21 mars 2012 23:31

känner mej ganska stolt. har lärt mej ackorden - Em, G, C, A, D och Bm. + så kan jag början av introt! behöver väll bara några månader för att lära mej resten av låten.. inte så länge va?

Imorgon ska jag ta hit robins gitarr, som är väldigt mycket bättre! Strängarna på gitarren jag använt idag sög ganska hårt. Dom släppte hela tiden, så var tvungen att stämma den ganska ofta..

Av Johanna Huisman - 21 mars 2012 23:24

kollade nyss på min kamera och hittade några riktigt snygga bilder på jag och robin från i måndags.

jag hede fast lösnaglar på han, dock så tog han av dom direkt eftersom att han inte kunde spela..

       

han tyckte det var obehagligt att dra naglarna efter armen..  


     

Av Johanna Huisman - 21 mars 2012 20:00

Har varit med matilda idag efter skolan, riktigt rolig har vi haft:] vi var ganska busiga när vi sprang till frysen och fyllde fickorna med kakor:] eheh.

Sitter just nu och lyssnar på summer of 68' och försöker att spela samtidigt, eftersom att jag ska lära mej den på gitarr. Vill höjja mitt betyg i musik till MVG, och jag var tvungen att spela upp en ny låt, som var svårare än den tidigare jag spelade. kan ackorden men, är inte så särskilt snabb. fast borde inte klaga eftersom att jag liksom aldrig har spelat eller kunnat spela gitarr.

 

bildbrist.

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards