jjohannahuisman

Alla inlägg den 27 november 2011

Av Johanna Huisman - 27 november 2011 23:25

förlåt för den jättedåliga uppdateringen.. men jag har inte haft tid på hela helgen! ska försöka skriva lite kort om vad jag har jag gjort men aa, vi ser väll hur de går! ;)


i fredags for jag och finaste linn till ug i rundvik. Det var sjukt roligt! Vi gjorde allt från att spela 'shongboll' till att springa runt och leta efter robins jätte fina keps. när ug stängde skulle vi hem, fast fassnade utanför simon och stog och pratade där en bra stund. När vi väl kom hem så käkade vi och sen begav vi oss till sängen. 

kärlek till kepsen och bruden.

 

Sen på lördag skulle jag fara in te olofsforsmarknaden ganska tidigt, så när vi vaknat fikade vi och sen skjutsade vi hem linn och sen for jag på marknaden där jag va med Joanna, Matilda, William och Simon. Sen runt ett for jag till farmor och firade henne, som fyllde år. Och efter det återvände jag tillbaka till olofsfors! när marknaden slutat och joanna hade farit hem drog vi hem till matilda och käkade något som sabina hade gjort, hon är en duktig kock den där bruden. Senare på kvällen såg vi på Barbie - svansjön:] ganska gullig film;D sen gick vi ut och flummade oss, och simon skrämde skiten ur matilda och sabina, ahahhaha. När vi kom in, startade vi filmen "i spit on your grave", den rekomenderas starkt! den var så sjukt bra! och sen nån gång runt 1-2 tiden gick vi och la oss.

              


Och sen idag har vi typ bara chillat hemma hos Matilda, gått upp en sväng på marknaden och sen typ kollat på när Matilda och William spelade Call Of Duty  - Black Ops. Runt 3 for jag och simon hem. När jag kom hem käkade vi Grillat och sedan har jag pappa och Robin kollat på National Tresure. sjukt bra film. och sen typ nyss har jag städat och packat. Sitter nu och lyssnar på musik och ska strax he å lägg me.

Lördagn och Söndagn spenderades med dom här söta filurerna. 

Joanna, Matilda, Simon, Sabina och William;]

   


Ops.. Det blev visst inte ett så kort inlägg..;p Kände att jag va tvungen att skriva typ ALLT vi gjorde. 

Och med den här bilden säger jag godnatt!

 
 

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards